Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 134870
Warunki pracy
- Praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych oraz samochodu służbowego;
- Zadania wykonywane w siedzibie komendy lub innym miejscu ustalonym z pracodawcą np. w ramach pracy zdalnej lub wyjazdu słuzbowego;
- Stanowisko pracy znajduje się na 2 piętrze budynku 2 kondygnacyjnego;
- W budynku bariery architektonicne: brak wind i podjazdów, pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;
- Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjnobiurowych;
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę. Praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej;
- Praca z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna i wymagająca koncentracji. Opracowanie dokumentów,prace analityczno-konepcyjne i biurowo-kancelaryjne;
- W obiekcie znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników.
Zakres zadań
- Współpracuje w zakresie organizowania przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych
- Współpracuje w zakresie dokonywania zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy Miejskiej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
- Zapewnia prawidłowy obieg akt i dokumentów w Sekcji logistycznej
- Współuczestniczy w zabezpieczeniu logistycznym działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych
- Prowadzi ewidencję ilościowo – wartościową majątku komendy
- Dokonuje likwidacji zbędnych rzeczowych składników majątku
- Wykonuje zadania wynikające z aktów normatywnych, regulaminów i przepisów wewnętrznych komendy
- Prowadzi ewidencję oraz nadzór i konserwację sprzętu komendy
- Prowadzi obsługę mieszkaniową i mundurową
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie technicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Wykształcenie: średnie;
- Prawo jazdy kat. B;
- Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS Office;
- Rzetelność;
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy kat. C
- Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji w sektorze publicznym lub prywatnym
- Umiejętności w zakresie informatyki
- Umiejętności w zakresie mechaniki samochodowej
- Znajomość sprzętu wykorzystywanego w ochronie przeciwpożarowej
- znajomość struktur PSP, OSP;