Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca praca jednozmianowa
Praca administracyjno-biurowa
Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała (siedząca)
Wysiłek fizyczny
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca wykonywana w pomieszczeniu w budynku KP Tarnów-Zachód ul. Ks. Indyka 2, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych
Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy: pomieszczenie służbowe wyposażone w meble biurowe, komputer z drukarką, telefon,
Dodatkowo obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru, ksero, fax
Inne: konieczność kontaktu z podmiotami pozapolicyjnymi: Prokuratura, Sąd, Urząd Skarbowy
Zakres zadań
- przyjmowanie, wydawanie i ewidencjonowanie dowodów rzeczowych zabezpieczonych w ramach prowadzonych postępowań przygotowawczych,
- ewidencjonowanie w rejestrach postępowań przygotowawczych i rejestrach postępowań sprawdzających odmów wszczęcia poszczególnych spraw oraz ewidencjonowanie dokonanych w związku z tym rejestracji kryminalnych,
- prowadzenie korespondencji z sądem, prokuraturą, urzędem skarbowym oraz WPA KWP w Krakowie w związku z dowodami rzeczowymi,
- udzielanie wyczerpującej informacji osobom fizycznym zgłaszającym się do jednostki w związku z prowadzonym depozytem dowodów rzeczowych,
- udział w pracach komisji ds. przekazywania agend służbowych naczelników wydziałów KMP i komendantów Komisariatów Policji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- umiejętność obsługi komputera,
- komunikatywność,
- umiejętność współpracy z innymi
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Ściśle tajne”