Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/053/10/2017
Główne zadania:
• bieżące utrzymywanie i rozwój aplikacji front-end służącej do sprzedaży produktów i obsługi Klienta przez pracowników Oddziałów, Agencji i Contact Center
• projektowania nowych funkcjonalności w aplikacji front-end, tworzenie specyfikacji biznesowych oraz opiniowanie dokumentacji technicznej
• przygotowanie, nadzorowanie i udział w testach UAT, regresji, TGO
• przygotowanie i koordynacja wdrożeń rozwiązań na produkcje
• udział w pracach projektowych związanych z obsługą klientów przez aplikację front-end
• udział w określaniu strategii rozwoju procesów sprzedaży i obsługi klienta
• bieżące wsparcie operacyjne dla użytkowników aplikacji front-end
• współtworzenie komunikacji, materiałów szkoleniowych i informacyjnych dotyczących aplikacji front-end
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego, preferowane ekonomiczne lub informatyczne
• przynajmniej 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
• zainteresowania wykorzystywaniem nowych technologii w obszarze bankowości
• otwartości na zmiany i poszukiwanie innowacji
• dobrej znajomości produktów bankowych i procesów sprzedaży
• bardzo dobrej umiejętności analizowania danych i syntezy informacji oraz umiejętności logicznego i analitycznego myślenia
• odpowiedzialności, staranności, dokładności, umiejętności pracy pod presją czasu, elastyczności
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń