- Przygotowywanie rekomendacji strategii oraz taktycznych planów komunikacji dla linii B2B (Klient docelowy, założenia mediowe, główny komunikat, benefity vs. konkurencja, roczny i kwartalne plany komunikacji, budżet).
- Przygotowywanie i koordynacja realizacji aktywności komunikacyjnych – kampanie w mediach, komunikacja BTL, Direct Marketing, Digital, aktywacja i kampanie dla zespołów sprzedażowych.
- Opracowywanie treści materiałów reklamowych, materiałów dla zespołów sprzedażowych, komunikacji do Klientów Korporacyjnych oraz treści i form reklamowych publikowanych w Internecie.
- Koordynacja realizacji eventów/wydarzeń dla zespołów sprzedażowych oraz Klientów.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Grupy LUX MED w ramach prowadzonych projektów marketingowych – znajomość potrzeb, celów i specyfiki linii biznesowej.
- Współpraca z agencjami reklamowymi, domem mediowym, studiem graficznym/grafikiem.
- Przygotowywanie raportów aktywności konkurencji.
- Zarządzanie budżetem realizowanych kampanii.
- Wykształcenie wyższe: marketing, komunikacja marketingowa, PR.
- Doświadczenie w zakresie tworzenia treści materiałów reklamowych, materiałów dla zespołów sprzedażowych, komunikacji do Klientów Korporacyjnych oraz treści i form reklamowych publikowanych w Internecie.
- Umiejętność wyboru i sposobu przedstawienia benefitów oraz kluczowych elementów przekazu.
- Znajomość komunikacji marketingowej na rynku B2B – m.in. umiejętność tworzenia ścieżek sprzedaży, materiałów i komunikacji do poszczególnych etapów procesu sprzedaży oraz obsługi Klienta Korporacyjnego.
- Doświadczenia w realizacji kampanii komunikacyjnych na rynku B2B i B2C – kampanie w mediach, komunikacja BTL, Direct Marketing, Digital Marketing, Social Media.
- Doświadczenie w koordynacji eventów oraz realizacji komunikacji w mediach społecznościowych.
- Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, domem mediowym, studiem graficznym.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętności redakcyjne, tzw. „lekkie pióro”.
- Skuteczność we współpracy z dostawcami zewnętrznymi oraz Klientami wewnętrznymi.
- Kreatywność oraz aktywność w poszukiwaniu rozwiązań.
- Umiejętność analitycznego myślenia i prezentacji syntetycznych wniosków.
- Wysoka dynamika w działaniu i umiejętność działania pod presją czasu.
- Opieka Medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Przyjazna atmosfera
- Nauka języka angielskiego
- Przejrzyste ścieżki rozwoju zawodowego
- Work-life balance
- Szkolenia powitalne i warsztaty rozwojowe
- Niezbędne narzędzia pracy
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.