Starszy Specjalista ds. Marketingu

Carlsberg Polska Sp. z o.o.

Warszawa

1 dzień temu

WARZYMY
DLA LEPSZEGO

DZIŚ I JUTRA

Starszy Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1500
Będziesz pracował z produktami, które wywołują emocje.
Prawdopodobnie najlepszymi na świecie...
Co będziesz robić?
  • Współkreować duże akcje marketingowe 360° oraz koordynować projekty w zakresie m.in. BTL, PR, www
  • Odpowiadać za efektywną współpracę z agencjami zewnętrznymi oraz działami wewnętrznymi w Carlsberg Polska
  • Wykorzystywać swoje zdolności analityczne (m.in. analiza marki, analiza konkurencji), a także zdolności prezentacji podczas obrony swoich rekomendacji   
  • Prowadzić (również samodzielnie) projekty w ramach dedykowanych aktywności na marce oraz wspierać zespół w codziennych zadaniach
Czego oczekujemy?
  • Otwartości na współpracę za pośrednictwem firmy zewnętrznej
  • Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, dostrzegania zależności i umiejętność pracy z danymi liczbowymi
  • Swobody w poruszaniu się w obszarze nowych mediów (m.in. FB, Instagram), a także praktycznego wykorzystywania ich w pracy
  • Odpowiedzialności za powierzone zadania, proaktywności w działaniu, ciągłego poszukiwania rozwiązań, otwartości na informacje zwrotną (feedback is a gift) oraz uzgadniania działań z zespołami x-funkcyjnymi
  • Chęci do nauki oraz nastawienia na rozwój w dziale marketingu
  • Silnej motywacji do pracy i wysokiego zaangażowania
  • 1-2 lata doświadczenia w obszarze marketingu (w tym programy stażowe i praktyki)
  • Wykształcenia wyższego (wykształcenie kierunkowe w marketingu będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta
Co będziesz robić?
  • Współkreować duże akcje marketingowe 360° oraz koordynować projekty w zakresie m.in. BTL, PR, www
  • Odpowiadać za efektywną współpracę z agencjami zewnętrznymi oraz działami wewnętrznymi w Carlsberg Polska
  • Wykorzystywać swoje zdolności analityczne (m.in. analiza marki, analiza konkurencji), a także zdolności prezentacji podczas obrony swoich rekomendacji   
  • Prowadzić (również samodzielnie) projekty w ramach dedykowanych aktywności na marce oraz wspierać zespół w codziennych zadaniach
Czego oczekujemy?
  • Otwartości na współpracę za pośrednictwem firmy zewnętrznej
  • Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, dostrzegania zależności i umiejętność pracy z danymi liczbowymi
  • Swobody w poruszaniu się w obszarze nowych mediów (m.in. FB, Instagram), a także praktycznego wykorzystywania ich w pracy
  • Odpowiedzialności za powierzone zadania, proaktywności w działaniu, ciągłego poszukiwania rozwiązań, otwartości na informacje zwrotną (feedback is a gift) oraz uzgadniania działań z zespołami x-funkcyjnymi
  • Chęci do nauki oraz nastawienia na rozwój w dziale marketingu
  • Silnej motywacji do pracy i wysokiego zaangażowania
  • 1-2 lata doświadczenia w obszarze marketingu (w tym programy stażowe i praktyki)
  • Wykształcenia wyższego (wykształcenie kierunkowe w marketingu będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.

ZRÓBMY RAZEM

COŚ DOSKONAŁEGO!

Poznaj

Carlsberg Polska