Starszy Specjalista ds. Obsługi Skarg i Odwołań

Grupa Generali

Warszawa

28 dni temu

Starszy Specjalista ds. Obsługi Skarg i Odwołań
Miejsce pracy: Warszawa
Potrafisz?
Zajmiesz się tym z przyjemnością!
  • Rozpatrywanie skarg i odwołań od decyzji dotyczących szkód/roszczeń komunikacyjnych i osobowych
  • Bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie zgłoszeń oraz likwidacji szkód/roszczeń, a także reklamacji
  • Przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję organów nadzoru (RzF, KNF)
  • Przygotowywanie materiałów do szkoleń merytorycznych
To Twoje kompetencje?
Szukamy właśnie Ciebie!
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, prawo)
  • Min. 4-5 lat doświadczenia na zbliżonym stanowisku pracy
  • Dobra znajomość przepisów prawa i orzecznictwa sądowego dotyczącego likwidacji szkód
  • Nastawienie na jak najwyższy poziom obsługi Klienta
  • Dokładność i wnikliwość
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
Zawsze chcesz więcej?
Ciesz się dodatkowymi benefitami!
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty Generali)
  • Program „Bądź w Formie z Generali” – karty sportowe
  • Lekcje języka angielskiego bezpłatne i na miejscu
  • Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach
Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Roszczeń 
Specjalista ds. Roszczeń to osoba, która bierze udział w procesie formułowania i rozpatrywania roszczeń. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kompleksowa obsługa wszystkich typów roszczeń (np. wypłat wartości wykupu/odstąpień/zwrotów składek), prowadzenie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, prowadzenie korespondencji z klientami i partnerami, a także uczestnictwo w ...
Praca Specjalista ds. Roszczeń