- Współpraca z ekspertami
- Świeża kawa bez limitu
- Przyjazna atmosfera
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
- Możliwość rozwoju w grupie mBanku
Starszy specjalista ds. produktów dla klienta młodego
Wydział Klienta Młodego opiekuje się segmentem klientów do 20 roku życia.
Skupiamy na budowaniu kompleksowego, jak najlepszego doświadczenia z mBankiem. Dbamy, by klienci chcieli korzystać (i korzystali) z rozwiązań, które dla nich przygotowujemy.
W codziennej pracy staramy się myśleć klientem – wchodzić w buty młodych, dla których otwarcie konta to najczęściej pierwsza umowa w życiu, oznaka dorosłości.
Nie obce są nam badania, etnografie, analizy demograficzne i transakcyjne czy współpraca w zakresie kampanii marketingowych z zespołem DMD.
Świat młodych jest Ci bliski? dołącz do naszego zespołu!
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za:
- analizę trendów, potrzeb i zachowań klientów młodych, m.in. na podstawie badań, raportów, analiz segmentowych
- rozwijanie i optymalizację oferty dla młodych – wdrażanie innowacyjnych rozwiązań
- prowadzenie i wdrażanie inicjatyw w segmencie klientów młodych
- realizację strategii akwizycji w Pionie Bankowości Detalicznej
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- znasz trendy, produkty, nowinki z kraju i ze świata oraz rozwiązań dla klientów – szczególnie w kontekście młodych (gen Z)
- cechuje Cię analityczne myślenie
- potrafisz syntetycznie wyrażać myśli i zgrabnie je wizualizować
- znasz praktycznie PowerPoint i Excel - są to podstawowe narzędzia w codziennej pracy
- jesteś konsekwentny w swoim działaniu
mile widziane doświadczenie w realizacji cross-departamentowych inicjatyw
- Współpraca z ekspertami
- Świeża kawa bez limitu
- Przyjazna atmosfera
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
- Możliwość rozwoju w grupie mBanku