Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/118/09/2017
Główne zadania:
•samodzielna realizacja badań satysfakcji i lojalności klientów wewnętrznych i zewnętrznych
•analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych badań oraz dostępnych danych
•analiza systemowa i biznesowa źródeł danych, opracowywanie specyfikacji wymagań technicznych niezbędnych do realizacji badań
•prezentacja wyników prowadzonych badań
Oczekujemy:
•doskonałej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excel (samodzielne pisanie wykonywalnych skryptów w VBA, tabele przestawne, zagnieżdżone funkcje)
•znajomości języka SQL (Oracle, MS SQL) – mile widziane
•znajomości pakietu statystycznego IBM SPSS i aplikacji do badań on-line IBM SPSS Data Collection lub innego oprogramowania z tej dziedziny – mile widziane
•doświadczenia w badaniach marketingowych/jakości/zaangażowania i satysfakcji – mile widziane
•zainteresowania problematyką badań rynku w obszarze klientów sektora finansowego
•umiejętności interpretacji wyników, wyciągania wniosków
•umiejętności szybkiego przyswajania nowych informacji, otwartości na zmianę
•samodzielności i umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie
•komunikatywności, odpowiedzialności, systematyczności, dokładności, sumienności, uczciwości, zaangażowania
•umiejętności planowania i organizacji pracy własnej
Oferujemy:
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń