Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/178/07/2017
Główne zadania:
• rozwój kolejnych typów kampanii sprzedażowych kierowanych do różnych kanałów sprzedaży
• pozyskiwanie nowych źródeł danych na potrzeby CRM
• tworzenie i generowanie kampanii CRM
• przygotowywanie nowych wymagań do rozwoju kanałów sprzedaży oraz platformy zarządzania kampaniami bezpośrednimi, w zakresie realizacji kampanii omnikanałowych
• udział w pracach projektowych związanych z rozwojem danych i kanałów sprzedaży
• praca na dużym wolumenie danych
• realizacja zadań związanych z zasilaniem baz danych, automatyzacją zadań cyklicznych i optymalizacją kampanii sprzedażowych
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego, preferowane ekonomiczne lub technologiczne
• bardzo dobrej znajomości SQL
• znajomość narzędzi SAS, w tym do budowania kampanii SAS CI Studio na poziomie zaawansowanym
• pasji i zaangażowania w tematy związane z trendami rynkowymi, rozwojem bankowości mobilnej i internetowej, pomysłowości i chęci wdrażania nowych inicjatyw
• doświadczenia w pracy z relacyjnymi bazami danych
• bardzo dobrej znajomości produktów bankowych i procesów sprzedaży
• umiejętności identyfikacji zależności pomiędzy procesami
• bardzo dobrej umiejętności analizowania danych i syntezy informacji oraz umiejętności logicznego i analitycznego myślenia
• odpowiedzialności, staranności, dokładności i samodzielności w działaniu
• umiejętności pracy pod presją czasu
• elastyczności
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń