Dyrektor Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ogłasza nabór na stanowisko:
starszy specjalista/specjalista ds. obsługi asystenckiej Dyrektora Instytutu (nr R2114)
Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (NIW-CRSO) jest agencją wykonawczą odpowiedzialną za wspieranie rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, a także działalności pożytku publicznego i wolontariatu. Służymy organizacjom pozarządowym i działamy na rzecz poprawy zdolności organizacji obywatelskich do realizacji ich misji. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko, które te procesy wspiera, masz więc okazję zyskać realny wpływ na funkcjonowanie pierwszej w Polsce instytucji, która tak kompleksowego wspiera społeczeństwo obywatelskie.
Jesteśmy zaangażowanym zespołem specjalistów, który zna branżę pozarządową i realizuje cele społeczne. DziałaMY, wspieraMY w NIW-CRSO – dołącz do nas!
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to:
- Zapewnienie obsługi administracyjnej, kancelaryjnej oraz recepcyjnej Kierownictwa Instytutu, Rady Instytutu oraz pracowników;
- Reprezentowanie Instytutu w zakresie obsługi bezpośredniej, jak i telefonicznej, gości Instytutu oraz klientów zewnętrznych, dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu;
- Organizacja i obsługa spotkań organizowanych w Instytucie oraz prowadzenie kalendarza kierownictwa Instytutu;
- Prowadzenie rejestru delegacji krajowych i zagranicznych oraz organizacja delegacji kierownictwa Instytutu, w szczególności w zakresie rezerwacji i zakupu biletów i miejsc noclegowych; rozliczanie delegacji kierownictwa Instytutu;
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz informacji, w tym obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej;
- Redagowanie pism, zaproszeń i innych dokumentów, w tym w języku angielskim;
- Zamawianie i dystrybucja materiałów biurowych i eksploatacyjnych;
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i recepcyjnej.
A oto czego wymagamy od Ciebie:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku asystenckim lub sekretarskim lub w obsłudze administracyjno-biurowej;
- Wysoka kultura osobista, sumienność i staranność w realizacji zadań;
- Bardzo dobra organizacja pracy (wielozadaniowość, szybkość w działaniu), w tym umiejętność pracy pod presją czasu, oraz aktywna postawa i zaangażowanie w zadania;
- Biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (MS Office, w szczególności: MS Word, MS Excel, oraz Internet);
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (na poziomie co najmniej B1);
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (w mowie i piśmie) oraz umiejętność współpracy;
- Dyspozycyjność;
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
Dodatkowo, jeżeli chcesz wyróżnić się na tle innych kandydatek/kandydatów, Twoim atutem będzie:
- Wyższe wykształcenie;
- Znajomość innego/innych języków obcych;
- Doświadczenie zawodowe w sektorze pozarządowym lub administracji publicznej;
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta.
To tyle jeśli chodzi o wymagania w stosunku do Ciebie, a oto co proponujemy z naszej strony:
- Umowę o pracę;
- Wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego, w tym szeroki pakiet szkoleń;
- „Trzynaste” wynagrodzenie;
- Nagrody – w zależności od wyników pracy;
- Pakiet socjalny oraz dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;
- Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach karty sportowej, pakietu medycznego oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Pracę w dogodnej lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Rondo ONZ.
Poznaj
Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego to pierwsza w historii Polski agencja wykonawcza odpowiedzialna za wspieranie społeczeństwa obywatelskiego, działalności pożytku publicznego i wolontariatu. Służymy organizacjom pozarządowym, kierując do nich programy wsparcia merytorycznego i finansowego.
Wspieramy organizacje pozarządowe, dostosowując nasze działania do ich potrzeb oraz uwarunkowań III sektora. Upraszczamy procedury tak, by nasze rozwiązania były dostępne dla jak największej liczby środowisk pozarządowych, niezależnie od ich potencjału czy zasobów.
Wierzymy, że właśnie te działania przyczynią się do budowy silnego i stabilnego społeczeństwa obywatelskiego w Polsce.