Forma zatrudnienia: B2B
Tryb pracy: Hybrydowy
Rekrutacja zdalna
- Zawiązywanie i rozwiązywanie umów o współprace z Handlowcami - według wskazanego schematu
- Odpowiedzialność za rozwój procesu „Onboardingu" handlowców
- Koordynacja Konkursów (vendorskich oraz własnych) w kanale DKB
- Opracowywanie i wdrażanie inicjatyw mających na celu poprawę oraz zwiększenie efektywności sprzedaży
- Inicjowanie oraz prowadzenie projektów usprawniających procesy obsługowe klienta wewnetrznego w dziale
- Bliska współpraca z handlowcami oraz kierownikami regionalnymi
- Organizacja szkoleń produktowych - dbanie o odpowiedni rozwój handlowców z obszaru produktowego
- Dbanie o jak najwyższą jakość procesów administracyjnych w kanale DKB
- Doświadczenie we współpracy z kanałami sprzedaży
- Zaangażowanie i inicjatywa
- Samodzielność i kreatywność
- Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: zarządzanie,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office - szczególnie Excel oraz PowerPoint
- Język Angielski komunikatywny
- Prawo jazdy kategorii B
Jesteśmy zespołem odpowiedzialnym za rozwój segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w T-Mobile. Naszą codziennością jest bardzo bliska współpraca z kanałami sprzedaży B2B - szczególnie Doradcami Klienta Biznesowego. Zmieniamy nieergonomiczne procesy, wprowadzamy innowacyjne inicjatywy wspomagające i rozwijające sprzedaż. W naszym zespole ważną wartością jest duża wolność we wdrażaniu własnych pomysłów.
- Współpraca w oparciu o umowę B2B
- Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Brak dress code'u - u nas możesz być sobą
- Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos
- Znam Talent- szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy
Odpowiadamy za przychody z danej linii produktowej/usługowej i ich bieżący monitoring oraz raportowanie.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.