Departament Sprzedaży Korporacyjnej/Zespół Badań Jakości Obsługi
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/MO/047/2018
Jeżeli masz doświadczenie w co najmniej dwóch poniższych obszarach:
- Koordynacja prac zespołu obsługi telefonicznej (ankiety, obsługa, sprzedaż) – monitoring standardów, coaching, nadzór nad realizacją zadań
- Bankowość korporacyjna lub firmowa (znasz specyfikę produktów bankowych w tym segmencie)
- Prowadzenie ankiet satysfakcji z Klientami (w szczególności CATI)
A ponadto:
- Szybko się uczysz i lubisz poznawać nowe produkty i procesy, ciekawi Cię jak działają
- Wierzysz, że wysoka jakość obsługi przynosi wartość firmie
- „Zarządzenie doświadczeniami Klienta” (Customer Experience Management) to obszar w którym chciałbyś się rozwijać
- Jesteś odpowiedzialny, skrupulatny w codziennej pracy
- Biegle posługujesz się MS Excel i MS Power Point
- Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego
Dołącz do nas!
W Zespole Badania Jakości:
- Będziesz odpowiedzialny za koordynację prac wewnętrznego zespołu ankieterów telefonicznych, pracujących z Klientami korporacyjnymi PKO Banku Polskiego (coaching, podział zadań, raporty).
- Będziesz mieć wpływ na zakres prowadzonych wywiadów (ilościowe i pogłębione) z Klientami i przygotowywać raporty
- Weźmiesz udział w rekomendowaniu zmian w produktach i usługach podnoszących zadowolenie i lojalność Klientów
Oferujemy:
- Stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
- Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
- Atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
- Szkolenia przygotowujące do realizacji zadań
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.