Starszy specjalista

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
23 godz. temu
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158723

Warunki pracy

Warunki pracy:



  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • Zagrożenie korupcją,
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
  • Brak progów utrudniających poruszanie się w ramach piętra osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • Budynek wyposażony jest w podest ruchomy dla osób ze szczególnymi potrzebami, który obsługuje kondygnację 0, 1 i 2. 
  • Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze budynku jednak istnieje konieczność przemieszczania się pracownika po wszytkich kondygnacjach budynku,
  • Pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • Stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres zadań

  • Monitoruje bieżący postęp finansowy projektu, przygotowuje zestawienia planowanych i realizowanych wydatków oraz monitoruje realizację projektu zgodnie z HRP i planem finansowym NDAP w celu prawidłowego rozliczania środków w projekcie.
  • Monitoruje koszty projektu wraz z weryfikacją ich zgodności z planem finansowym, HRP oraz z zgodnością z zasadami rozliczenia projektów. Opisuje dowody księgowe pod względem zgodności z kosztami kwalifikowalnymi projektu w celu prawidłowej realizacji polityki finansowej w projekcie.
  • Bierze wiodący udział w aktualizacji HRP programu, przygotowuje niezbędne zestawienia pomocnicze, zbiera i przechowuje dane dot. postępu finansowego Projektu w celu prawidłowego prowadzenia dokumentacji projektowej.
  • Uczestniczy w opracowaniu planu finansowego i planu zamówień publicznych w zakresie dot. Projektu.
  • Przygotowuje wkład do wniosków o płatność w systemie dedykowanym dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w systemie dedykowanym dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych. Współpracuje z komórkami organizacyjnymi i archiwami w zakresie niezbędnych dokumentów wprowadzanych do systemu dedykowanego dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych.
  • Współpracuje z Departamentem Popularyzacji Działalności Archiwalnej i archiwami w zakresie niezbędnym do opracowania treści na strony internetowe i serwisy informacyjne w zakresie realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych
  • Przygotowuje i przekazuje – z własnej inicjatywy lub na polecenie – bieżące informacje dot. postępu finansowego Projektu w szczególności w zakresie ryzyk przekroczenia Harmonogramu Rozliczenia Finansowego czy Umowy o Dofinansowanie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia i/lub rozliczania projektów
  • Znajomość zasad rozliczania projektów finansowanych ze źródeł zagranicznych;
  • Znajomość podstawowych zasad finansów publicznych;
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność organizacji pracy;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych;
  • Przeszkolenie w realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-14 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. kontroli i rozliczeń inwestycji

    GRUPA KDM Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Połczyńska 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
  • Specjalista ds. windykacji i rozliczeń z tytułu opłat za lokale mieszkalne

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa systemu API-Link wraz z powiązanymi modułami w zakresie comiesięcznych naliczeń opłat eksploatacyjnych, wprowadzania zmian danych w systemie, transmisja wyciągów bankowych do systemu Czynsze, księgowanie odsetek od zaległości w opłatach,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Medycznej

    CENTRUM CBT Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ; przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych; weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej; współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości; udział w usprawnianiu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń (w tym obsługi kontraktów z NFZ)

    CENTRUM CBT Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: obsługa kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, kontrola poprawnej sprawozdawczości i rozliczeń z NFZ, analiza danych finansowo-statystycznych, przygotowywanie raportów na potrzeby organizacji, weryfikacja dokumentacji medycznej, zgodnie z obowiązującymi regulacjami,...
  • Specjalista ds. Rozliczeń i Analiz Świadczeń

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: obsługa i rozliczanie świadczeń medycznych zgodnie z procedurami, analiza danych i przygotowywanie raportów usprawniających procesy, współpraca z zespołem oraz instytucjami zewnętrznymi, udział w procesach kontraktowania i monitorowanie poprawności rozliczeń.
  • Specjalista ds. Rozliczeń Lokali

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska: Obsługa systemów rozliczeniowych obejmująca naliczanie miesięcznych opłat, aktualizację danych oraz analizę zapisów na kontach; Udostępnianie mieszkańcom informacji w systemach online oraz dbanie o aktualność danych publikowanych w panelach użytkownika; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. ewidencji produkcji

    Klient portalu Praca.pl   Klaudyn    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
  • Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Produkcji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Przyjęcie do systemu wyprodukowanego asortymentu; Rozliczenie bieżącego zużycia materiałów do produkcji; Pobrania magazynowe do produkcji; Weryfikacja stanów magazynowych i ewentualne wyjaśnienia rozbieżności; Współpraca z innymi działami; Wymagania: Minimum...
  • Specjalista ds. ewidencji produkcji

    Klient portalu Praca.pl   Czosnów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    przyjmowanie wyrobów gotowych do systemu i kontrola ich zgodności z dokumentacją; bieżące rozliczanie zużycia surowców w procesie produkcji; przygotowywanie i realizacja pobrań materiałowych dla działu produkcji; weryfikacja stanów magazynowych oraz analiza ewentualnych rozbieżności;...
  • Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń Produkcji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Przyjęcie do systemu wyprodukowanego asortymentu; Rozliczenie bieżącego zużycia materiałów do produkcji; Pobrania magazynowe do produkcji; Weryfikacja stanów magazynowych i ewentualne wyjaśnienia rozbieżności; Współpraca z innymi działami; Wymagania: Minimum...