Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Kłodzko
Ogłoszenie o naborze Nr 66059
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,- ww. stanowisko związane jest z wyjazdami służbowymi,
- załatwianie spraw poza jednostką,
- współpraca z innymi instytucjami, m.in. Komendą Wojewódzką PSP, ZUS, PIP oraz ZER MSWiA.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner,
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- brak windy,
- nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy
Zakres zadań
- ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego
- przygotowywanie wniosków dotyczących awansów i wyróżnień
- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej,
- przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej,
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli służbowych,
- prowadzenie akt osobowych strażaków i pracowników cywilnych,
- obsługa systemu Fotech Ft-KADRY7, SWD-ST i Lotus
- wykonywanie innych prac zleconych przez Komendanta Powiatowego lub bezpośredniego przełożonego,
- sporządzanie umów i prowadzenie ich ewidencji,
- przygotowanie dokumentacji wydziału organizacyjno–kadrowego w celu przekazania jej do archiwum zakładowego,
- - realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy, w tym m.in. koordynacja rocznego programu działania komendy, rocznego planu pracy,
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta podczas absencji technika,
- terminowe wystawianie skierowań na profilaktyczne badania lekarskie dla strażaków i pracowników cywilnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej w zakresie organizacyjno – kadrowym.
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- znajomość przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
- odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
- dyspozycyjność,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
- znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz rozporządzeń MSWiA
- znajomość ustawy o: służbie cywilnej, urzędnikach państwowych, Kodeks Pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe