Staż w Centrum Customer Experience
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MK/DP/PKK/05/05
Podczas stażu:
- dowiesz się jak dbamy o pozytywne doświadczenia klienta firmowego w naszym banku
- będziesz uczestniczyć w badaniach, które przeprowadzamy wśród klientów
- zostaniesz wprowadzony w świat komunikacji z klientem przez stronę www
- zapoznasz się z metodami personalizacji komunikacji w bankowości internetowej
- poznasz nasz zespól i jego zadania
Z drugiej strony my liczymy na sumienność i odpowiedzialność
w wykonywaniu powierzonych działań oraz oczekujemy:
w wykonywaniu powierzonych działań oraz oczekujemy:
- komunikatywności
- dokładności i skrupulatności
- zdolności analitycznych
- zdolności szybkiego uczenia się
- znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym
Mile widziane:
- Zainteresowanie tematyką bankowości
Oferujemy Ci:
- Umowę zlecenie na okres od 2 do 9 miesięcy
- Dla najlepszych możliwość kontynuacji współpracy
- Pracę w nowoczesnej firmie technologicznej
- Zderzenie teorii z praktyką przy pracy z naszymi ekspertami
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Certyfikat Stażu z Lwem
- Cele rozwojowe i wsparcie mentora
- Elastyczny czas pracy