



W ING Bank Śląski liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas!
- przygotowywanie scenariuszy komunikacyjnych dla kampanii marketingowych
- implementacja algorytmów doboru optymalnej oferty
- tworzenie baz danych na potrzeby komunikacji marketingowej
- dbanie o jakość komunikacji, udział w testach
- badanie efektywności przekazu marketingowego
- optymalizacja działań oraz procesów komunikacyjnych
- udział w projektowaniu architektury danych i narzędzi komunikacyjnych
- wykształcenie wyższe (kierunki techniczne/analityczne/matematyczne)
- wiedza z zakresu relacyjnych baz danych, dobra znajomość SQL
- umiejętność pracy z danymi, w tym na dużych zbiorach danych
- umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji wyników analiz
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- zmysł biznesowy i strategiczne podejście do danych liczbowych
- znajomość języków programowania (np. 4GL, Java, Python)
- Najnowsze technologie i nowoczesne metody pracy
Wykorzystuj najnowsze technologie i ich możliwości w zróżnicowanych projektach, oraz nowoczesne metody pracy, w tym Agile. - Wielokierunkowy rozwój
Dostępne narzędzia i przemyślane plany rozwoju i pomogą Ci poszerzyć wiedzę i kompetencję, aby być zawsze krok do przodu. - Ucz się od najlepszych
Korzystaj z wiedzy ekspertów i możliwości zdobywania certyfikatów. - Elastyczny czas pracy
Rozpocznij pracę między 7.00 a 9.00 i dopasuj pracę do siebie, a nie odwrotnie. - Praca w domu / hybrydowa / stacjonarna
Mamy takie formy pracy w zależności od obszaru. - Dostarczymy narzędzia pracy
i zadbamy o Ciebie
Otrzymasz powitalny prezent (welcomepack) oraz niezbędne narzędzia pracy, tj. telefon służbowy, laptop. Włączymy Cię w proces onboardingowy. - Platforma kafeteryjna Medicover Benefits i Multipakiet Sportowy Medicover Sport
Korzystaj z zasilanych co miesiąc punktów. Wydaj na zakupy w sklepach lub/ i na bilety na wydarzenia kulturalne. Korzystaj z karty sportowej.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
ING Bank Śląski S.A.
Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.