- Niezależne przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami dotyczącymi danych dostawców i klientów.
- Utrzymanie rachunków w systemie zgodnie z istniejącymi procedurami.
- Wsparcie techniczne i administracyjne spotkań zespołowych.
- Zastępstwo Specjalisty Danych Mistrzowskich w razie potrzeby.
- Współtworzenie oraz aktualizacja procedur operacyjnych.
- Doświadczenie w obszarze danych mistrzowskich mile widziane (0-6 miesięcy).
- Podstawowa znajomość systemu S4H (SAP for HANA).
- Dobra znajomość języka angielskiego, dodatkowe języki będą atutem.
- Umiejętności: praca zespołowa, dokładność, zdolność do pracy pod presją czasu, skupienie na kliencie oraz zachowanie poufności.
- Program wspierający onboarding i swobodną adaptację.
- Możliwość rozwoju przez szkolenia i regularne mentorstwo.
- Zaangażowanie w działalność społecznie odpowiedzialną.
- Dynamiczne, globalne środowisko pracy.
- Równość i różnorodność w zespole oraz działania promujące równouprawnienie.
Poznaj
Bridgestone Shared Services Center
Dlaczego warto?
W Bridgestone SSC uważamy, że stosy dokumentów i pakiet rutynowych zadań to przeszłość współczesnej księgowości, finansów i logistyki. Stawiamy na robotyzację powtarzalnych czynności, co daje nam czas na podejmowanie bardziej skomplikowanych wyzwań, udział w międzynarodowych projektach i rozwijanie naszych umiejętności.
Nasze centrum usług wspólnych obsługuje spółki koncernu Bridgestone - największego na świecie producenta opon, wyrobów z gumy oraz dostawcy transportowych rozwiązań mobilnych. Powstało ono w 2011 roku i jest jedyną tego typu jednostką, która świadczy usługi dla fabryk, centrów sprzedażowych i centrum technologicznego Bridgestone zlokalizowanych w regionie EMEA (Europe - Middle East- Africa).