Stażysta ds. Analiz Customer Experience
Miejsce pracy: Warszawa (The Park Warsaw)
Realizacja programu stażowego w oparciu o umowę o pracę
Zadania na stanowisku
- Pomoc/udział w sporządzaniu analiz głosu klientów z obszaru Europy
- Pomoc/udział w analizie trendów zmian wskaźnika NPS oraz satysfakcji klienta
- Przygotowywanie raportów tygodniowych i miesięcznych w zakresie wyników badań ankietowych
- Przygotowywanie analiz i prezentacji na potrzeby kierownictwa oraz na spotkania wewnętrzne
- Współtworzenie i zarządzanie procesem ankietowania klientów
- Wsparcie przy przygotowywaniu i wdrażaniu projektów doskonalenia Customer Experience w Europie
Wymaganie formalne
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne lub w trakcie ostatnich lat studiów (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse, zarządzanie, marketing lub pokrewne)
- Doświadczenie zawodowe lub praktyki/staże w działach finansowych, controllingu i/lub firmach consultingowych (mile widziane)
- Działalność w organizacjach studenckich, projektach wolontariackich, itp. (mile widziane)
- Znajomość zagadnień NPS oraz Customer Experience mile widziane
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (praca głównie w języku angielskim)
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu Office 365 (w szczególności Excel oraz Power Point,
dodatkowym atutem jest znajomość Power BI) - Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w tygodniu roboczym
Oczekiwania interpersonalne
- Umiejętność szybkiej syntezy złożonych informacji i danych
- Zdolności analityczne
- Dokładność i skrupulatność w realizacji zadań
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej
- Umiejętność planowania działań i rozwiązywania problemów
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz rozbudowane usługi dla pracowników.
Poznaj
Cemex Polska Sp. z o.o.
CEMEX jest globalnym liderem w branży materiałów budowlanych. W świecie stojącym wobec stale rosnącej potrzeby rozwoju budownictwa, pomagamy zaspokajać to zapotrzebowanie poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług naszym klientom oraz naszym społecznościom na całym świecie.