Stażysta ds. Analiz Jakości Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
(Łopuszańska Business Park)
Realizacja rocznego, płatnego programu stażowego w oparciu o umowę o pracę
Wymagania na stanowisku
- Udział w sporządzaniu analiz ilościowych oraz jakościowych dot. szeroko pojętej obsługi Klienta
- Przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji i rekomendacji na potrzeby kierownictwa oraz na spotkania wewnętrzne
- Udział w przygotowywaniu materiałów informacyjnych z zakresu Customer Experience, np. newsletter, komunikaty marketingowe
- Wsparcie przy przygotowywaniu i wdrażaniu strategicznych projektów w Polsce, w tym projektów digital
Wymagania formalne
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne lub w trakcie ostatnich lat studiów (preferowane kierunki: ekonomia lub pokrewne)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (w szczególności MS Excel oraz MS Power Point)
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w tygodniu roboczym
Oczekiwania interpersonalne
- Umiejętność szybkiej syntezy złożonych informacji i danych
- Dokładność, skrupulatność i kreatywność w realizacji zadań
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych;
- Udział w szkoleniach doskonalących kompetencje trenerskie.
Poznaj
Cemex Polska Sp. z o.o.
CEMEX jest globalnym liderem w branży materiałów budowlanych. W świecie stojącym wobec stale rosnącej potrzeby rozwoju budownictwa, pomagamy zaspokajać to zapotrzebowanie poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług naszym klientom oraz naszym społecznościom na całym świecie.