Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Asystentka Zarządu Katowice
Stażysta na stanowisko Asystent Zarządu ds. sprzedaży i administracji

Stażysta na stanowisko Asystent Zarządu ds. sprzedaży i administracji

Fundacja Wielki Człowiek
Katowice
praca stacjonarna
1760 dni temu

Ogłoszenie numer: 4187237, z dnia 2021-02-09

Stażysta na stanowisko Asystent Zarządu ds. sprzedaży i administracji

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

Staż

Do udziału w programie stażowym zapraszamy osoby bezrobotne z Katowic i miast ościennych (zarejestrowane lub mogące się zarejestrować w Urzędzie Pracy). Osobie przyjętej na staż, przysługuje stypendium w wysokości 1000 zł netto oraz dodatek 500 zł. Po odbytym 6- cio miesięcznego stażu gwarantujemy zatrudnienie. Staż odbywa się stacjonarnie, w siedzibie Fundacji, w Katowicach – Panewnikach.

 

Kim jesteśmy?

Fundacja Wielki Człowiek to organizacja pożytku publicznego, która istnieje od 2013 roku. Tworzymy zespół młodych, kreatywnych ludzi, którzy chcą spełniać swoje pasje i pomagać w tym innym. Zajmujemy się działaniami na rzecz kultury, sztuki, sportu i edukacji. Gwarantujemy pracę w miłym, zgranym zespole, możliwość zyskania doświadczenia i nowych umiejętności. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją, jeżeli chcesz do nas dołączyć napisz do nas! Zobacz też kótki film o nas: https://www.youtube.com/watch?v=rVEqEmxm6SE

 

Kogo szukamy?

Obecnie poszukujemy stażysty na stanowisko pracy, które będzie obejmować zadania realizacja zadań projektowych, administrację oraz sprzedaż e-commerce. Praca ma formułę stacjonarną w siedzibie Fundacji (Katowice ul. Wyzwolenia) w godz 8:00 - 16:00.

 

Wykaz zadań na proponowanym stanowisku pracy:

  • Zadania w zakresie sprzedaży:

    • Obsługa sklepu internetowego oraz allegro
    • Kontakt z klientami
    • Pozyskiwanie kontrahentów (współpraca z księgarniami, sklepami, hurtowniami)
    • Realizacja sprzedaży oraz wysyłek
    • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
    • Realizacja okresowych promocji
  • Zadania zakresie prac administracyjno-biurowych.

    • Sporządzanie comiesięcznych raportów
    • Prowadzenie dokumentacji
    • Opisywanie dokumentów
    • Współpraca z biurem rachunkowym
    • Bieżące zadania w zakresie spraw administracyjno-rachunkowych
  • Zadania projektowe

    • Realizacja prostych działań powierzonych przez koordynatora w zakresie promocji, realizacji zakupów, przeprowadzanie naborów, praca podczas eventów.
    • Realizacja samodzielnych zadań w sposób kompleksowy obejmuje umiejętność opracowania strategii, harmonogramu, dbałość o terminowość, rzetelność i realizację celów zadań.

Wymagania

Wymagania obligatoryjne:

  • Podstawowa znajomość komputera oraz podstawowych narzędzi (Office).
  • Zaangażowanie, umiejętność rozwiązywania problemów, samodzielność.

Mile widziane:

  • Zaawansowane umiejętności obsługi komputera.
  • Umiejętność administrowania stronami internetowymi.
  • Umiejętność obsługi sprzedaży allegro.
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej.
  • Wykształcenie w kierunku pokrewnym do proponowanych zadań.
  • Świadomość tematów w jakich działa Fundacja: himalaizm, kultura, sztuka
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; przygotowywanie raportów; zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami; załatwianie spraw...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Asystent / Asystentka Administracji i Wsparcia Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych; Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji; Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów oraz poufności powierzonych informacji; Koordynacja przepływu informacji między Zarządem a poszczególnymi działami;...