Stażysta / Stażystka w Zespole Wsparcia IT
Miejsce pracy: Poznań
Żabka Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, 5000 placówek, 5 Centrów Logistycznych i przede wszystkim ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.
Jako stażysta w naszej organizacji będziesz:
- zapewniać pierwszą linię wsparcia technicznego dla naszych Franczyzobiorców
- obsługiwać zgłoszenia w aplikacji HelpDesk
- wspierać użytkowników w rozwiązywaniu problemów
- rekomendować wsparcie informatyczne/techniczne
- budować i aktualizować procedury związane z działaniem Zespołu
- utrzymywać pozytywne relacje z klientami
- pełnić dyżury informatyczne
Oczekujemy od Ciebie:
- statusu Studenta/ki (mile widziani studenci ostatnich lat studiów zaocznych kierunków związanych z IT)
- podstawowej wiedzy z obszaru IT
- chęci do rozwijania się i zdobywania wiedzy
- kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów
- podejmowania własnej inicjatywy
- umiejętności logicznego i analitycznego myślenia
- wysokiej kultury osobistej
- komunikatywności i pozytywnego podejścia do nawiązywania kontaktów
Oferujemy:
- 6-miesięczny, płatny staż w firmie będącej liderem na rynku detalicznym
- elastyczne godziny stażu
- możliwość zdobycia doświadczenia i poznania procesów w dużej organizacji
- opiekę doświadczonych pracowników zespołu podczas procesu wdrożenia
- nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia
- lokalizację biura w centrum Poznania