CCC S.A. jest jednym z największych producentów obuwia i jedną z najszybciej rozwijających się spółek obuwniczych w Europie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl SA, Grupa CCC jest również liderem e-commerce na rynku obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa CCC posiada blisko 1.000 salonów, o powierzchni przekraczającej blisko 550 tys. mkw w 19 krajach w Europie i poza nią. Modne i atrakcyjne cenowo produkty oferowane są klientom w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Litwy, Łotwy, Estonii, Mołdawii, Grecji i Szwecji.
Stażysta w Dziale CRM
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
- wspierać operacyjnie dział CRM w ramach realizacji działań komunikacyjnych w kanałach digitalowych przy użyciu narzędzia Marketing Automation,
- wspierać przygotowanie analiz biznesowych i danych niezbędnych do sprawnego raportowania,
- prowadzić testy związane z uruchamianiem nowych narzędzi działu CRM,
- współpracować z działami Sprzedaży, Marketingu i eCommerce w zakresie planowania i rozliczania działań komunikacyjnych,
- współpracować z analitykami w zakresie mierzenia i optymalizacji efektywności podejmowanych działań.
Szukamy osób, które:
- są studentami,
- posiadają zdolności analityczne,
- są kreatywne, elastyczne i komunikatywne,
- są zorientowane na cele i efektywnie dostosowują się do zmian,
- znają język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min. B2)
- dobrze znają pakiet MS Office (MS Excel, MS Power Point),
- doświadczenie w pracy z narzędziami Marketing Automation,
- znajomość SQL będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- możliwości rozwoju
Co będziesz robić:
- wspierać operacyjnie dział CRM w ramach realizacji działań komunikacyjnych w kanałach digitalowych przy użyciu narzędzia Marketing Automation,
- wspierać przygotowanie analiz biznesowych i danych niezbędnych do sprawnego raportowania,
- prowadzić testy związane z uruchamianiem nowych narzędzi działu CRM,
- współpracować z działami Sprzedaży, Marketingu i eCommerce w zakresie planowania i rozliczania działań komunikacyjnych,
- współpracować z analitykami w zakresie mierzenia i optymalizacji efektywności podejmowanych działań.
Szukamy osób, które:
- są studentami,
- posiadają zdolności analityczne,
- są kreatywne, elastyczne i komunikatywne,
- są zorientowane na cele i efektywnie dostosowują się do zmian,
- znają język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (min. B2)
- dobrze znają pakiet MS Office (MS Excel, MS Power Point),
- doświadczenie w pracy z narzędziami Marketing Automation,
- znajomość SQL będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- możliwości rozwoju