Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- Posiadasz status studenta IV/V roku studiów ukierunkowanych na: dziennikarstwo, media, PR lub zarządzanie;
- Interesujesz się branżą PR i media relations (wcześniejsze doświadczenia w tych obszarach będą dodatkowym atutem);
- Jesteś osobą chętną do nauki, otwartą na feedback;
- Znasz język angielski w mowie i piśmie;
- Masz wysokie zdolności interpersonalne;
- Atutem będzie doświadczenie w organizacji konferencji prasowych, eventów, targów pracy.
- Wsparcie w realizacji projektów komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i z obszaru Employer Brandingu i CSR;
- Profesjonalne wsparcie komunikacyjne dla projektów realizowanych w przedsiębiorstwie (m. in. otwarcia nowych sklepów);
- Przygotowywanie materiałów na potrzeby zewnętrznych kanałów komunikacyjnych (np. notatki prasowe, filmy);
- Współpracę z zewnętrznymi podwykonawcami w zakresie produkcji materiałów.
- Staż płatny w ramach umowy- zlecenia na okres 12 miesięcy;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i Employer Brandingu w globalnej firmie;
- Okazję do nauki i sprawdzenia się „w boju” dzięki różnorodnym zadaniom i projektom;
- Szansę rozwoju pod okiem doświadczonych ekspertów;
- Możliwość rozwinięcia umiejętności pisania krótkich artykułów, wystąpień publicznych ale też analizowania danych;
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w codziennej pracy;
- Pracę w przyjaznej atmosferze i wsparcie ze strony zespołu.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.