Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem, dzięki czemu realizujemy ambitne cele i wizję wspólnego sukcesu!
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.
Stażysta w zespole Analityki eCommerce
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
- wspierać przy projektowaniu i prowadzeniu testów A/B dla WWW i aplikacji (np. w zakresie personalizacji contentu)
- tworzyć raporty i prezentacje analityczne zarówno dla WWW jak i aplikacji (np. data studio, Power BI)
- wspierać analizę atrybucji i wpływu poszczególnych kanałów reklamowych na siebie, w tym również działań marketingu i kampanii eCommerce
- integrować różne źródła danych oraz automatyzować proces gromadzenia i przetwarzania danych
- wsparcie w rozwoju konfiguracji narzędzi analitycznych
- bieżąca współpraca i komunikacja z innymi działami w firmie.
Szukamy osób, które:
- mają za sobą pierwsze doświadczenia w obszarze eCommerce lub nowych mediów (mile widziany staż lub praktyki)
- znają narzędzia tj. Google Analystics, Google Ads, Facebook Ads oraz mają wiedzę na temat działania stron WWW
- interesują się obszarem technologii webowych, nowych mediów lub rynkiem eCommerce
- znają MS Office na poziomie bardzo dobrym (w szczególności Excel)
- mile widziana znajomość HTML/CSS/JavaScript oraz umiejętność wizualizacji danych w PowerBI lub Data Studio.
Co będziesz robić:
- wspierać przy projektowaniu i prowadzeniu testów A/B dla WWW i aplikacji (np. w zakresie personalizacji contentu)
- tworzyć raporty i prezentacje analityczne zarówno dla WWW jak i aplikacji (np. data studio, Power BI)
- wspierać analizę atrybucji i wpływu poszczególnych kanałów reklamowych na siebie, w tym również działań marketingu i kampanii eCommerce
- integrować różne źródła danych oraz automatyzować proces gromadzenia i przetwarzania danych
- wsparcie w rozwoju konfiguracji narzędzi analitycznych
- bieżąca współpraca i komunikacja z innymi działami w firmie.
Szukamy osób, które:
- mają za sobą pierwsze doświadczenia w obszarze eCommerce lub nowych mediów (mile widziany staż lub praktyki)
- znają narzędzia tj. Google Analystics, Google Ads, Facebook Ads oraz mają wiedzę na temat działania stron WWW
- interesują się obszarem technologii webowych, nowych mediów lub rynkiem eCommerce
- znają MS Office na poziomie bardzo dobrym (w szczególności Excel)
- mile widziana znajomość HTML/CSS/JavaScript oraz umiejętność wizualizacji danych w PowerBI lub Data Studio.