Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24.
Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z ponad 40 oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Miejsce pracy: mazowieckie Warszawa
- wsparcie i rozwiązywanie sytuacji problematycznych związanych z zatrudnionym personelem opiekuńczym
- udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez Klientów z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Polski
- bieżący kontakt z personelem opiekuńczym w kwestiach reklamacyjnych
- podejmowanie decyzji w kwestiach spornych dotyczących personelu opiekuńczego
- przygotowywanie i wysyłka dokumentów dotyczących kwestii reklamacyjnych
- sporządzanie bieżących zestawień i analiz na potrzeby przełożonego/zespołu
- aktualizacja danych oraz wprowadzanie danych do systemu
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie)
- umiejętność redagowania oficjalnych pism w języku polskim
- znajomość podstaw obsługi klienta
- komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne oraz organizacyjne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- dokładność, skrupulatność
- pracę w uśmiechniętym i sympatycznym zespole pełnym energii do działania
- wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej
- możliwość wykorzystania j, niemieckiego w codziennej pracy
- zatrudnienia na podstawie umowy zlecenia
- komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy