Jesteśmy największą w Polsce firmą zapewniającą obsługę naziemną linii lotniczych. Zajmujemy się kompleksową obsługą pasażerów, bagażu, samolotów oraz cargo. Nasi klienci to ponad czterdzieści linii lotniczych z całego świata. Jesteśmy obecni w portach lotniczych w Warszawie, Modlinie, Krakowie i Gdańsku. Zatrudniamy ponad półtora tysiąca wykwalifikowanych pracowników, którzy w ciągu roku obsługują blisko sto tysięcy lotów i dbają o bezpieczeństwo i komfort ponad pięciu milionów pasażerów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, do naszego Wydziału Obsługi Pasażerskiej poszukujemy osoby na stanowisko:
(PAX)
-
Zapewnienie płynności obsługi naziemnej w podległym obszarze operacyjnym
-
Planowanie i nadzór zasobów personelu, sprzętu i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do terminowego wykonywania operacji obsługowych samolotów oraz bezpośrednia odpowiedzialność za pracowników na danej zmianie w aspekcie bezpieczeństwa, jakości i dyscypliny pracy oraz posiadanych uprawnień
-
Ocena pracy podległych pracowników oraz motywowanie do większej efektywności pracy
-
Organizacja pracy podległego personelu (planowanie dziennych potrzeb operacyjnych pracowników, przydział do poszczególnych zadań)
-
Wdrażanie nowych pracowników na stanowiska pracy
-
Nadzór i kontrola prawidłowości wykonywania powierzonych obowiązków oraz przestrzegania przepisów BHP, P.Poż.,ochrony mienia, procedur firmy i Kodeksu Pracy przez podległy personel
-
Wpływ na poziom kosztów firmy (kontrola nadgodzin personelu – przydzielanie, rejestracja, odbiór)
-
Prowadzenie wszelkiej niezbędnej dokumentacji administracyjnej, operacyjnej oraz budżetowej
-
Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych LSAS
-
Zabezpieczanie powierzonego mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub używaniem niezgodnie z przepisami lub przeznaczeniem
-
Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
-
Wykonywanie czynności z zakresu pierwszej pomocy medycznej w nagłych stanach zagrożenia zdrowia i życia podczas danej zmiany
-
Wykonywanie innych prac służbowych na polecenie przełożonych
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - WARUNEK KONIECZNY
-
Wysoka dyspozycyjność (praca również w nocy, w niedziele i w Święta) - WARUNEK KONIECZNY
-
Znajomość procedur i działalności operacyjnej w zakresie obsługi handlingowej
-
Znajomość przepisów BHP
-
Bardzo dobra obsługa komputera (Microsoft Office)
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 2 lata
-
Odpowiedzialność, umiejętność pracy pod silną presją czasu i stresu oraz wyznaczania priorytetów
-
Zdolności organizacyjne oraz umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych i kryzysowych
-
Dobra znajomość zasad komunikowania się oraz zasad przygotowywania wypowiedzi pisemnych jak i ustnych
-
Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe (branżowe)
-
Możliwość rozwoju
-
Reprezentowanie firmy
-
Współpracę z zespołem kompetentnych i wykwalifikowanych pracowników
-
Wynagrodzenie według taryfikatora