
Dla międzynarodowej firmy, uchodzącej za lidera w branży e-commerce, będącej dostawcą innowacyjnych rozwiązań z zakresu nowych technologii, obecnie poszukujemy kreatywnych i energicznych osób na stanowisko:
Supervisor zespołu ds. obsługi Klienta (b.d znajomość jęz. niemieckiego)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SUPWEB/02/2015
Zakres obowiązków:
- Nadzorowanie pracy zespołu ds. obsługi klienta
- Organizowanie codziennych obowiązków zespołu, zarządzanie harmonogramem
- Monitorowanie jakości obsługi klienta i zapewnienia najwyższych standardów w tym zakresie
- Wdrażanie do pracy nowych pracowników i zapewnienie systemu szkoleń
- Monitorowanie przychodzących żądań klienta biznesowego
- Analizowanie dostępnych raportów z zakresu poziomu satysfakcji klienta celem udoskonalenia obsługi
- Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych
- Prowadzenie szkoleń i coachingu dla obecnego zespołu
- Tworzenie szablonów, gotowych odpowiedzi itp., w celu zapewnienia integralności w komunikacji
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta w środowisku międzynarodowym
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomość standardów obsługi klienta oraz umiejętność kształtowania długofalowych relacji z partnerami biznesowymi
- Zaangażowanie w wykonywane zadania oraz pro aktywność
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i sprawność w obsłudze komputera (bardzo dobry Excel)
- Umowę o pracę na pełny etat z atrakcyjnym systemem bonusowym
- Pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole
- Pracę nad globalnymi projektami w obszarze e-commerce oraz współpracę z innowacyjnymi, globalnymi partnerami
- Program szkoleniowy i integracyjny
- Bogate zaplecze socjalne i wyjątkową atmosferą
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy zapewniające komfort pracy ( np. do dyspozycji chillout room )