Najnowsze oferty pracy

  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Komorniki, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie...
  • Specjalista ds. rozliczeń i obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Komorniki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    kontrola przepływu faktur i dokumentów rozliczeniowych, weryfikacja merytoryczna faktur kosztowych i dokumentacji do fakturowania, przygotowywanie raportów rozliczeniowych, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów, wsparcie administracyjne i organizacyjne procesów logistycznych i produkcyjnych.
  • Młodsza Księgowa / Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych i kosztowych oraz handlowych. Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR, USD. Kontrola rozrachunków i archiwizacja dokumentów. Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym. Przygotowywanie zestawień danych...
  • Asystent / Asystentka Księgowości

    Biuro Rachunkowe Magda Sp. z o.o.   Leszno    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu eNova. Prowadzenie ewidencji ryczałtowych oraz Książki Przychodów i Rozchodów (KPiR). Uzgadnianie rejestrów VAT i sporządzanie plików JPK_V7. Aktywny udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT).
  • Asystent / Asystentka Księgowości

    Biuro Rachunkowe Magda Sp. z o.o.   Leszno    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu eNova; Prowadzenie ewidencji ryczałtowych oraz Książki Przychodów i Rozchodów firm; Uzgadnianie rejestrów VAT oraz sporządzanie plików JPK_V7; Aktywny udział w sporządzaniu deklaracji VAT, PIT, CIT;
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Księgowości

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków dekretacja i księgowanie faktur kosztowych oraz zakupów handlowych; księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR i USD; kontrola i bieżące uzgadnianie rozrachunków; archiwizacja dokumentów księgowych; weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i...
  • Młodsza Księgowa / Księgowa

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska: Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych kosztowych oraz zakupów handlowych; Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR, USD. Kontrola rozrachunków; Archiwizacja dokumentów; Weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym, sprawdzanie opisu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Finansowego

    Klient portalu Praca.pl   Koprki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    Kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa faktur zakupowych. Przygotowywanie raportów i zestawień dla jednostki, banków i instytucji zewnętrznych (m.in. GUS). Archiwizacja dokumentacji finansowej. Współpraca z księgowością oraz audytorami podczas badania sprawozdań rocznych. Udział w...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Księgowości

    Taxform.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowywanie deklaracji PIT, CIT, VAT oraz cyklicznych raportów podatkowych i finansowych. Sporządzanie bilansów, RZiS oraz pozostałej dokumentacji sprawozdawczej....
  • Samodzielna Księgowa

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi; Analiza i uzgadnianie kont księgowych; Prowadzenie pełnej księgowości spółki z Grupy, w tym ewidencji środków trwałych i wartości...
Zobacz więcej ofert pracy

Supply Chain Finance Analyst

Avenga
Poznań
60,00 - 65,00 zł netto (+VAT)/godz.
specjalista (mid)
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
rekrutacja online
1586 dni temu
Avenga is a global IT and digital transformation champion. We deliver strategy, customer experience, solution engineering, managed services, software products and outsourcing services like: staff augmentation, team leasing and permanent employment. Together, we are more than 2500 professionals with over 20 years of experience. We are present in Europe, Asia and the USA.
Supply Chain Finance Analyst
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: LP/SCFA/POZ/07

Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT i transformacji cyfrowej. 

W ramach linii Transforming Industries świadczymy szeroką gamę usług – od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, projektowaniem rozwiązań, po tworzenie oprogramowania.  W ramach obszaru Avenga IT Professionals oferujemy outsourcing najwyższej klasy specjalistów w trzech modelach współpracy: staff augmentation, team leasing i rekrutacje stałe. 

Łączymy kreatywność i innowacyjność z umiejętnością szybkiej realizacji kompleksowych projektów nastawionych na uzyskanie wymiernych korzyści oczekiwanych od dużego dostawcy rozwiązań IT.

Avenga to ponad 2500 profesjonalistów i 20-letnie doświadczenie w realizacji projektów IT.

Jesteśmy obecni w Europie, Azji i USA. W Polsce działamy od 2004 roku (poprzednio pod nazwą IT Kontrakt).

Avenga is a global IT and digital transformation champion. We deliver strategy, customer experience, solution engineering, managed services, software products and outsourcing services like: staff augmentation, team leasing and permanent employment.

Together, we are more than 2500 professionals with over 20 years of experience. We are present in Europe, Asia and the USA.

Trading Partner Finance (TPF) is a high performing Global team, enabling the supply chain to get products to patients and consumers on-time through strong partnership with the business and strategic BPOs.
The activities of the Trading Partner entities principally cover the procurement, supply, import and export of bulk drug substance and finished materials product for intercompany and 3rd party cross border transactions in the client.
95% of the client’s trade passes through our teams and we are responsible for operating in compliance with global trade, legal & fiscal requirements.
The client operates in a highly dynamic environment and our activities are fundamental to the implementation of strategic business change.
On a daily basis we are required to react rapidly to emerging issues that requires agile and prompt resolution to keep the supply chain moving.
At the heart of the global supply chain within the client we work closely with a wide number of departments supporting the delivery of medicine to our patients at the right place, on time and meeting a high quality standard.

 

Your responsibilities:
  • Ensure there is no or minimal delays to the Supply Chain as a result of Trading Partner Finance invoice or data activities
  • Ensure that any corrections required are completed timely and in alignment with Quality, compliance and finance requirements
  • Reports into the Service Manager who is responsible for optimising the delivery of services to customers
  • Monitoring performance of the the client Ops team
  • Optimising delivery of services to customers through continuous improvement and implementation of process efficiencies
  • Implementation of Change to business and data processes, ensuring quality financial and logistical data to support the Trading Partner invoicing and accounting processes.
  • Customer Relationship Management for Escalations relating to Invoice Service
  • Drive the closure of open issues and escalations ensuring preventative measures are in place to prevent reoccurrence
  • Daily Performance monitoring of KPI’s and identify process improvements or training requirements of the client Ops Team
  • Deliver the training and knowledge transfers of changes to Ops team and provide critical process support
  • Maintain key data sets within ECC
  • Raise manual demand in alignment with the agreed exceptions process
  • Run reports to monitor performance, data correctness and alignment across multiple systems e.g. InterCompany Tracking, ECC, APO/SNP
  • Ensure that delivery of improvements is optimal, compliant, and aligned and meet both IQMS and Sarbanes Oxley requirements.
Basic qualifications:
  • Knowledge of supply chain processes to include Trade Routes, Invoicing, Credit Notes and Transfer Pricing is a distinct advantage
  • Familiar with Export & logistics practices
  • Strong customer service and communication skills
  • Excellent analytical skills with ability to identify and resolve problems
  • Experience of managing and maintaining integrity of large volumes of data.
  • We are a high performing talented team who support our businesses in making the right decisions and driving Finance towards best-in-class
  • Career with purpose - whatever it is you’re doing, you’ll be sharing in our mission to improve the quality of human life, by enabling people to do more, feel better and live longer
  • Contributing to creation of development strategy for the set financial department
  • Leading key projects regarding to set financial area
  • Competitive salary, annual bonus plan
  • Healthcare benefits (medical care, life insurance, pension scheme, sports card, recreation allowance, social fund, preventive healthcare services)
  • Career at one of the leading global healthcare companies
  • Supportive & friendly working environment
  • Corporate culture based on our values: patient focus, integrity, respect and transparency..
Please include in your application the following consent: I agree to the processing of my personal data provided by me, not mentioned in art. 221 § 1 of the Labor Code, or other specific provisions applicable pursuant to art. 221 § 4 of the Polish Labour Code, in order to recruit by the Administrator - Avenga IT Professionals Sp. z o.o. with registered office in Wrocław, ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, for the position Supply Chain Finance Analyst .
 

Podobne oferty

  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Komorniki, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie...
  • Specjalista ds. rozliczeń i obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Komorniki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    kontrola przepływu faktur i dokumentów rozliczeniowych, weryfikacja merytoryczna faktur kosztowych i dokumentacji do fakturowania, przygotowywanie raportów rozliczeniowych, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów, wsparcie administracyjne i organizacyjne procesów logistycznych i produkcyjnych.
  • Młodsza Księgowa / Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych i kosztowych oraz handlowych. Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR, USD. Kontrola rozrachunków i archiwizacja dokumentów. Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym. Przygotowywanie zestawień danych...
  • Asystent / Asystentka Księgowości

    Biuro Rachunkowe Magda Sp. z o.o.   Leszno    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu eNova. Prowadzenie ewidencji ryczałtowych oraz Książki Przychodów i Rozchodów (KPiR). Uzgadnianie rejestrów VAT i sporządzanie plików JPK_V7. Aktywny udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT).
  • Asystent / Asystentka Księgowości

    Biuro Rachunkowe Magda Sp. z o.o.   Leszno    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu eNova; Prowadzenie ewidencji ryczałtowych oraz Książki Przychodów i Rozchodów firm; Uzgadnianie rejestrów VAT oraz sporządzanie plików JPK_V7; Aktywny udział w sporządzaniu deklaracji VAT, PIT, CIT;
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Księgowości

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków dekretacja i księgowanie faktur kosztowych oraz zakupów handlowych; księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR i USD; kontrola i bieżące uzgadnianie rozrachunków; archiwizacja dokumentów księgowych; weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i...
  • Młodsza Księgowa / Księgowa

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Opis stanowiska: Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych kosztowych oraz zakupów handlowych; Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR, USD. Kontrola rozrachunków; Archiwizacja dokumentów; Weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym, sprawdzanie opisu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Finansowego

    Klient portalu Praca.pl   Koprki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    Kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa faktur zakupowych. Przygotowywanie raportów i zestawień dla jednostki, banków i instytucji zewnętrznych (m.in. GUS). Archiwizacja dokumentacji finansowej. Współpraca z księgowością oraz audytorami podczas badania sprawozdań rocznych. Udział w...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Księgowości

    Taxform.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowywanie deklaracji PIT, CIT, VAT oraz cyklicznych raportów podatkowych i finansowych. Sporządzanie bilansów, RZiS oraz pozostałej dokumentacji sprawozdawczej....
  • Samodzielna Księgowa

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi; Analiza i uzgadnianie kont księgowych; Prowadzenie pełnej księgowości spółki z Grupy, w tym ewidencji środków trwałych i wartości...