Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Kierownik Działu Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Rumia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, Zarządzanie i organizacja pracy Działu Zamówień, Prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków Umów z dostawcami, Aktywne monitorowanie i analizowanie rynku surowców w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw,...
  • Dyrektor Działu Zakupów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...
Zobacz więcej ofert pracy

Supply Chain & Order Management Team Leader

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
3271 dni temu

About us

Capgemini Business Process Outsourcing is one of the first and the biggest outsourcing centers in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. BPO employs over 3400 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.


Supply Chain & Order Management Team Leader

Place of work: Kraków

Ref. no Praca/SC&OMTL/KRK

Position purpose

 

For our office in Kraków, due to dynamic development of our team, we are looking for an ambitious, accountable and open-minded leader with hands-on approach, open to new knowledge and challenging goals.

The main purpose of the role is to take part in Transition of Supply Chain & Order Management processes from Our Client European locations and ensure successful Delivery in Capgemini Krakow within the agreed SLA's and KPI's.

 

Main accountabilities
  • Ensure smooth Transition of processes from our Client to Capgemini Krakow Delivery Center
  • Lead, develop and coach an integrated Supply Chain & Order Management Team
  • As a team lead, ensure the organization to manage the day by day operations and to achieve the agreed SLA's and KPI'S
  • Ensure compliance with Client internal and external regulations (i.e. SOX/SOD rules)
  • Drive alignment of Supply Operations related to Order Management scope
  • Drive & achieve high service level, overall compliance and customer satisfaction
  • Develop skills and knowledge to enable or support added value activities such as Continuous Improvement, Logistics and Order Management expertise, cost optimization, etc.
Requirements
  • Min. 2 years of experience on a similar position or as a backup of a Team Leader
  • Working knowledge of Supply Chain principles, Trade Terms and conditions
  • University degree in logistics, international trade or similar will be an asset
  • Good knowledge of SAP environment and MS Office literacy (incl. very good Excel)
  • Excellent organizational & people management skills
  • Customer oriented and pro-active attitude
  • Ability to cope with a very dynamic work environment
  • Strong communication and interpersonal skills
  • Very good English; second European language - French or German- will be an asset
What we offer
  • Work in multinational, stable company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages
  • Leading a team of professionals working for our Client in Europe, LATAM and CIS
  • Opportunity to be a part of the one of the 1st Capgemini Poland Supply Chain offering!
  • A truly Leader in the newly established Transition and Delivery team
  • Possibility to develop new skills and enhance your expert knowledge in logistics processes
  • Challenging and ambitious goals
  • Great atmosphere within the team
Please be advised that Capgemini Poland Sp. z o.o. located in Warsaw, Al. Jerozolimskie 96, is the controller of personal data provided by you in the recruitment applications. Your personal data will be processed in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Journal of Laws2002, No. 101, item. 926 with further amendments) for the purpose of existing and future recruitment processes. Please be advised that in scope of recruitment process your personal data will be processed by the controller and sub-processors located outside European Economic Area including India’s entity. Data processing might include voice recording. Data submission is voluntary. Every person has the right to access their data in order to correct it or delete it”

Please include following statement in your application:

"I hereby authorize Capgemini Poland Sp. z o.o. to process my personal data included in my job application for existing and future recruitment processes (in accordance with the Personal Data Protection August 1997, Journal of Laws 2002, No. 101, item. 926 with further amendments).I also authorize Capgemini Poland Sp z o.o. to sub-process my personal data outside European Economic Area including India’s entity, which may also include Capgemini’s clients within and outside of EEA."

We protect your privacy. We kindly inform you that we contact only chosen candidates.The recruitment process is conducted in accordance with the principles of equal treatment in employment, Labor Code, Chapter IIa, Art. 183a– 183e.

 

Podobne oferty

  • Kierownik działu zakupów i logistyki

    YANGO Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia, 500m od granicy Warszawy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Opracowanie i realizacja strategii zakupowej, wdrażanie rozwiązań w zakresie optymalizacji kosztu. Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji założeń produkcyjnych, Współpraca z działem produkcji, Przygotowywanie...
  • Kierownik / Kierowniczka Działu Zakupów

    Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
  • Kierownik Działu Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Rumia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, Zarządzanie i organizacja pracy Działu Zamówień, Prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków Umów z dostawcami, Aktywne monitorowanie i analizowanie rynku surowców w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw,...
  • Dyrektor Działu Zakupów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie strategii logistycznych, w tym przygotowywanie budżetu i długoterminowych planów zakupowych; optymalizowanie procesów zaopatrzenia; zarządzanie kosztami logistycznymi; poszukiwanie nowych dostawców, w tym omawianie warunków współpracy; zapewnianie ciągłości...