ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Supply Chain Scheduler
Miejsce pracy: Chrzanów
Dla naszego Klienta, firmy produkującej części samochodowe na rynek pierwotny i wtórny, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Supply Chain Scheduler
Lokalizacja: Chrzanów
Start: Jak najszybciej
Wynagrodzenie: 5000-7000 PLN przy umowie o pracę lub 60-70 PLN/h przy umowie B2B
Wymagania:
- 1 lub 2 lata doświadczenia w zarządzaniu łańcuchem dostaw
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Płynny angielski
Osoba na tym stanowisku:
- Upewnia się, że materiały i komponenty są dostępne, aby sprostać planowanej produkcji i zapotrzebowaniu klientów;
- Odpowiada za wyznaczanie właściwych celów magazynowych surowców i komponentów;
- Odpowiada za poziom zapasów swoich rodzin surowców i komponentów, definiuje i prowadzi działania związane z optymalizacją poziomu zapasów;
- Zarządza danymi głównymi i parametrami MRP dla swojego portfela komponentów, odpowiada za poprawność parametrów i danych systemu;
- Waliduje i wysyła w trybie tygodniowym prognozy i zamówienia do dostawców;
- Monitoruje wyniki dostawców w zakresie backorderów i Supplier Service Rate w celu przewidywania potencjalnych problemów, zgłaszania incydentów logistycznych i prowadzenia planu poprawy wyników dostawców;
- Jest liderem potencjalnych działań naprawczych w zakresie krótkich dostaw, identyfikuje punkty blokujące i planuje odpowiednie szybkie działania w celu ich rozwiązania;
- Kontroluje PDCA dostawców i wyjaśnia zakres odpowiedzialności za powstałe incydenty logistyczne, zbiera, wydaje i komunikuje poziomy obciążeń zwrotnych;
- Sygnalizuje potencjalne problemy z dostawami na podstawie alarmów pochodzących od dostawców lub wykrytych przez system, koordynuje działania ograniczające w ramach odpowiednich sieci (Zakupy, Jakość itp.);
- Jest odpowiedzialny za wdrażanie standardów Klienta związanych z dostawcami i przepływem fizycznym / informacyjnym (elektroniczny proces Re-Order, bogaty ASN, standardowe etykietowanie, zgodność opakowań, protokoły logistyczne, komunikacja EDI itp.)
Dlaczego warto z nami pracować?
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?