Dołącz do zespołu specjalistów, dla których praca jest pasją.
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. jest doświadczonym dostawcą usług technicznych o najwyższych standardach związanych z obsługą samolotów wąsko- i szerokokadłubowych oraz Autoryzowanym Centrum Obsługowym Embraera.
- Wykształcenie wyższe (preferowane lotnicze lub zarządzanie jakością)
- Doświadczenie w sektorze lotniczym
- Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami produkcyjnymi
- Doświadczenie w planowaniu pracy (znajomość przepisów), w tym dużym zespołom produkcyjnym z zaangażowaniem pracowników wielu specjalności
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość przepisów EASA w tym PART-145 i PART-66
- Znajomość frazeologii lotniczej w języku angielskim
- Doświadczeni w pracy w MRO
- Rozliczanie personelu z przydzielonych zadań, w tym rozliczanie efektywności i produktywności
- Nadzór nad planowaniem personelu
- Opracowywanie w porozumieniu z działem planowania długoterminowego planów pozyskania i rozwoju personelu
- Planowanie ścieżek rozwoju personelu technicznego
- Opracowywanie planów szkoleń i uzyskiwania uprawnień przez personel techniczny
- Rozliczanie czasu pracy personelu stałego, kontraktowego i tymczasowego
- Odpowiedzialność za onboarding nowo zatrudnianego personelu
Dołącz do zespołu specjalistów, dla których praca jest pasją.
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. jest doświadczonym dostawcą usług technicznych o najwyższych standardach związanych z obsługą samolotów wąsko- i szerokokadłubowych oraz Autoryzowanym Centrum Obsługowym Embraera.
- Budowanie swojego doświadczenia w ciekawej branży
- Kompleksowe projekty w złożonej organizacji
- Elastyczne formy zatrudnienia
- Pakiet świadczeń socjalnych, w tym preferencyjne bilety lotnicze
Poznaj
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. jest doświadczonym dostawcą usług technicznych o najwyższych standardach związanych z obsługą samolotów pasażerskich oraz jest Autoryzowanym Centrum Obsługowym Embraer.
LOT AMS zatrudnia ponad 830 pracowników. Szczególny rodzaj wykonywanych przez spółkę usług pociąga za sobą konieczność odpowiedniego naboru kompetentnej kadry.
Nasi pracownicy to wysoko wykwalifikowany personel, świadomy powagi wykonywanych przez nich obowiązków.
Proces rekrutacji jest pierwszym etapem doboru fachowców, których praca leży u podstaw budowania wielowarstwowych przedsięwzięć z zakresu specjalizacji branżowej.