IBIS WARSZAWA OSTROBRAMSKA
- czujesz się kimś wyjątkowym,
- dzielisz naszą pasję gościnności,
- nie ustajesz w swoim rozwoju,
- masz odwagę pójść dalej,
- czujesz w sobie ducha zdobywcy,
- jesteś innowacyjny,
- szacunek i zaufanie są dla Ciebie ważne,
Jeżeli tak, to TY jesteś osobą, której szukamy
- zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
- maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
- szkolenie i rozwój pracowników recepcji.
- min. 2 lata doświadczenia w pracy w recepcji hotelowej,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- wykształcenie wyższe w obszarze hotelarstwa/turystyki,
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
- umiejętność budowania i motywowania zespołu pracowników,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię
- umowę o pracę,
- interesującą, dynamiczną pracę, pełną wyzwań,
- możliwości rozwoju w ramach funkcjonującego systemu szkoleń i konkursów w ramach sieci hoteli należących do marek ACCOR,
- pakiet świadczeń socjalnych i opieki medycznej.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.