Najnowsze oferty pracy

  • Senior HR Business Partner

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za procesy HR RegioJet w Polsce; Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z polskim prawem pracy; Przygotowywanie danych i dokumentów do listy płac obsługiwanej przez firmę zewnętrzną; Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Coordinator z językiem szwedzkim

HRK S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
4542 dni temu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.

Dla naszego Klienta, Centrum Finansowo-Księgowego międzynarodowej spółki poszukujemy kandydata na stanowisko

Team Coordinator z językiem szwedzkim
lokalizacja: Warszawa

Główne zadania:

  • Dostarczanie wysokiej jakości świadczonych usług w obszarze administracji HR, w tym administracji procesami szkoleniowymi, rekrutacyjnym oraz przygotowywania dokumentacji personalnej
  • Utrzymywanie relacji z klientami szwedzkojęzycznymi i podejmowanie działań w celu zapewnienia wysokiej satysfakcji klientów z jakości świadczonych usług
  • Zapewnianie zgodności dostarczanych usług z wewnętrznymi procedurami i przyjętym modelem biznesowym, aktualizowanie dokumentacji procesowej
  • Koordynowanie pracy 2 osob poprzez organizację pracy oraz monitorowanie bieżących wyników
  • Monitorowanie i analiza wskaźników KPI w celu zapewnienia efektywnej pracy zespołu
  • Stałe doskonalenie procesów z obszaru administracji HR w celu ich optymalizacji
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących obszaru administracji HR

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie w obszarze HR)
  • Bardzo dobra znajomość języka szwedzkiego - warunek konieczny
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w obszarze HR/ Administracji/Call Centre
  • Min. 6 miesiecy doświadczenia w wyznaczaniu zadan, ustalaniu priorytetow i monitorowania wynikow/postepow
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w centrum usług wspólnych)
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość People Soft mile widziana
  • Gotowość do podróży w początkowym etapie zatrudnienia

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość wykorzystywania języków obcych
  • Pracę w młodym dynamicznym zespole
  • Rozwój w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, strategii rozwoju i kulturze opartej o wartości
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny

 

 

Prosimy także o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

 

Podobne oferty

  • Senior HR Business Partner

    RegioJet PL   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Pełna odpowiedzialność za procesy HR RegioJet w Polsce; Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z polskim prawem pracy; Przygotowywanie danych i dokumentów do listy płac obsługiwanej przez firmę zewnętrzną; Kierowanie niewielkim zespołem rekrutacyjnym i...