Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Malborska 35    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    23 godz.
    nadzorowanie standardów obsługi pacjentów i dbanie o ich właściwą realizację; prowadzenie szkoleń, bieżący coaching oraz ocena pracy zespołu; organizowanie i weryfikacja harmonogramów wizyt; przyjmowanie oraz wyjaśnianie zgłoszeń i reklamacji związanych z obsługą; udział w akcjach...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lazurowa 71a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Twoja misja na tym stanowisku​​: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników, koordynowanie planu wizyt Pacjentów, przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych, realizacja akcji promocyjnych w Centrum...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader Biura Obsługi Klienta

GOMEZ
Suchy Las
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
rekrutacja online
226 dni temu

Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Pinko, Versace, Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Lacoste i inne.  Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.

Team Leader Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Suchy Las
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zadaniami w Dziale Obsługi Klienta;
  • Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta;
  • Wdrożenie procedur;
  • Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii; 
  • Parametryzacja zadań działu;
  • Terminowa realizacja procesu obsługi klienta;
  • Indywidualne podejście do klienta; 
  • Budowanie relacji z klientem premium;
  • Rekomendacje dotyczące usprawnień związanych z obsługą klienta;
  • Współpraca międzydziałowa.
Wymagania:
  • Min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu Biura Obsługi Klienta najlepiej w branży modowej;
  • Rozumienie istoty budowania relacji z klientem;
  • Umiejętność analizowania jakości i czasu obsługi klienta - wdrażanie udoskonaleń;
  • Podejmowanie działań w duchu dbania o komfort klientów;
  • Kreatywne podejście do zadań;
  • Komunikowanie o postępach swojej pracy w sposób konkretny i klarowny dla odbiorców;
  • Umiejętność zarządzania zespołem bazując na bieżącym monitoringu, tworzeniu raportów, analiz;
  • Dyspozycyjność, elastyczność; otwartość do współpracy w dynamicznym środowisku; 
  • Znajomość nowoczesnych technologii i otwartość do wykorzystania ich w Biurze Obsługi Klienta;
  • Zaangażowanie oraz biznesowe podejście do współpracy.
Oferujemy:
  • Ubezpieczenie na życie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Karta Multisport
  • Rabaty pracownicze na nasze kolekcje
  • Nagrodę za polecenie pracownika
  • Nagrody jubileuszowe
  • Bezpłatny parking
  • Szkolenia
  • Możliwość pracy z najlepszymi markami modowymi
  • Rozwój w ramach naszej struktury
  • Imprezy integracyjne
  • Kawa/herbata/owoce
  • Paczki świąteczne
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:

Administrator danych

administratorem Twoich danych osobowych jest GOMEZ Spółka Akcyjna z siedzibą w Suchym Lesie (62-002) przy ul. Diamentowej 9, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000934369 (akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego), NIP 9721248769 .

Inspektor ochrony danych

powołaliśmy inspektora ochrony danych, z którym możesz się skontaktować w celu zapoznania się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi przetwarzania Twoich danych osobowych. Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest w formie tradycyjnej (pod naszym adresem fizycznym), lub pod adresem e-mail: dataprotection@gomez.pl. Naszym inspektorem ochrony danych osobowych jest Krystian Erens

W jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe?

w związku z procesem rekrutacyjnym Twoje dane osobowe, przetwarzać będziemy w zakresie wskazanym w przepisach kodeksu pracy - podstawa prawna art. 22(1) § 1 kodeksu pracy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. W przypadku podania przez Ciebie dodatkowych danych osobowych wykraczających poza przepisy kodeksu pracy, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe?


Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać przez cały okres trwania procesu rekrutacji tj. maksymalnie przez okres 6 miesięcy, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji dokumenty aplikacyjne będziemy przetwarzać przez okres 12 miesięcy od daty ich pozyskania.

W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a) RODO, przysługuje Ci prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.

Kto jeszcze jest odbiorcą Twoich danych osobowych?

dostęp do Twoich danych osobowych, mają nasi pracownicy i współpracownicy, którzy posiadają upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, a także podmioty wspierające administratora danych w procesie rekrutacji (świadczące usługi IT, serwisowe, administracyjne)

Twoje prawa:

masz prawo do żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a w każdej chwili, w przypadku, kiedy uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych narusza Twoje prawa - przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) na ul. Stawki 2.

Informacje dodatkowe:

Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, prosimy umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez GOMEZ Spółka Akcyjna danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, w celu rekrutacji na inne stanowiska pracy, prosimy umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez GOMEZ Spółka Akcyjna danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym na inne stanowiska pracy”.

Na przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Malborska 35    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    23 godz.
    nadzorowanie standardów obsługi pacjentów i dbanie o ich właściwą realizację; prowadzenie szkoleń, bieżący coaching oraz ocena pracy zespołu; organizowanie i weryfikacja harmonogramów wizyt; przyjmowanie oraz wyjaśnianie zgłoszeń i reklamacji związanych z obsługą; udział w akcjach...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lazurowa 71a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Twoja misja na tym stanowisku​​: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników, koordynowanie planu wizyt Pacjentów, przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych, realizacja akcji promocyjnych w Centrum...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...