Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Kierownik Zespołu Call Center Lubuskie
Team Leader Call Center z językiem niemieckim

Team Leader Call Center z językiem niemieckim

HomeGlobal
lubuskie, Warszawa
praca stacjonarna
2782 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do Departamentu Obsługi Klienta.

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, potrafiących zarządzać zespołem sprzedażowym.

Doceniamy zaangażowanie i motywację do pracy. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

Jeśli chcesz kontynuować karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych, to jest to praca dla Ciebie!

Team Leader Call Center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów;
  • Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym;
  • Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów;
  • Podział zadań między Konsultantów;
  • Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań;
  • Obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu;
  • Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego.
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (zarządzanie zespołem  Call Center będzie dodatkowym atutem);
  • Znajomość branży Call Center/ BPO/ SSC;
  • Doświadczenie sprzedażowe;
  • Dobra znajomość języka niemieckiego;
  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem;
  • Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu i sprawnego zarządzania nim;
  • Zdolności organizacyjne, komunikacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Otwartość, proaktywność, kreatywność, poczucie humoru, otwartość na nowe zadania, elastyczność.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników);
  • Atrakcyjny pakiet benefitów;
  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego;
  • Elastyczny grafik;
  • Możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole, międzynarodowe środowisko pracy;
  • Dobre warunki pracy (biurowiec wysokiej klasy w centrum miasta) i przyjazną atmosferę,
  • Pakiet relokacyjny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;