Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kierownik Zespołu Call Center Małopolskie
Team Leader Call Center z językiem niemieckim

Team Leader Call Center z językiem niemieckim

HomeGlobal
małopolskie, Warszawa
praca stacjonarna
3331 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do Departamentu Obsługi Klienta.

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, potrafiących zarządzać zespołem sprzedażowym.

Doceniamy zaangażowanie i motywację do pracy. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

Jeśli chcesz kontynuować karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych, to jest to praca dla Ciebie!

Team Leader Call Center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów;
  • Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym;
  • Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów;
  • Podział zadań między Konsultantów;
  • Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań;
  • Obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu;
  • Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego.
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (zarządzanie zespołem  Call Center będzie dodatkowym atutem);
  • Znajomość branży Call Center/ BPO/ SSC;
  • Doświadczenie sprzedażowe;
  • Dobra znajomość języka niemieckiego;
  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem;
  • Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu i sprawnego zarządzania nim;
  • Zdolności organizacyjne, komunikacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Otwartość, proaktywność, kreatywność, poczucie humoru, otwartość na nowe zadania, elastyczność.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników);
  • Atrakcyjny pakiet benefitów;
  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego;
  • Elastyczny grafik;
  • Możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole, międzynarodowe środowisko pracy;
  • Dobre warunki pracy (biurowiec wysokiej klasy w centrum miasta) i przyjazną atmosferę,
  • Pakiet relokacyjny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku, dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy, rozwiązywanie bieżących problemów,...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Product Manager (Biuro Obsługi Klienta)

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Rondzie Daszyńskiego    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Rozwijanie systemów Contact Center (IVR, ACD, CTI, CRM) oraz narzędzi omnichannel (voice, chat, e-mail); Analiza potrzeb użytkowników i biznesu oraz przekładanie ich na wymagania funkcjonalne; Tworzenie roadmapy produktu i planowanie zadań w ścisłej...