Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader w Dziale Call Center

Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON Sp. z o. o.
Gdynia
praca stacjonarna
3834 dni temu
Team Leader w Dziale Call Center

Miejsce pracy: Gdynia

O Tobie

 

Lubisz pracować z zaangażowaniem i najlepiej czujesz się w sytuacji, gdy po prostu praca sprawia Ci radość. Ludzie są dla Ciebie źródłem inspiracji, lubisz z nimi współpracować, rozmawiać, szukać nowych pomysłów i rozwiązań. Wiesz też, że uśmiech oraz pozytywne nastawienie do pracy i ludzi przynoszą lepsze efekty, niż sztywne zasady i szorstki ton. Lubisz samodzielność i działania wymagające inicjatywy. Masz doświadczenie w pracy w dziale call center, a także posiadasz rozwinięte umiejętności analizy, planowania oraz kontroli procesów i wskaźników. Sprawdzasz się jako osoba zarządzająca zespołem – czujesz się odpowiedzialny za zespół i osiągane przez niego wyniki, ważne są dla Ciebie relacje między współpracownikami, efektywne działanie i realizacja zadań. Uważasz, że zmiany są czymś naturalnym, a nie złem koniecznym. Rozumiesz specyfikę działu telefonicznej obsługi klienta – jego dynamikę, realizowane funkcje i powierzane zadania. Bardzo dobrze czujesz się tam, gdzie nudne siedzenie za biurkiem i rutyna nie mają racji bytu. Nie masz problemu ze zorganizowaniem sobie czasu pracy, nawet, gdy lista zadań do wykonania jest dość długa. Twoim zdaniem idealne miejsce pracy to takie, gdzie możesz rozwijać się i współpracować z ludźmi.

Jeśli podoba Ci się to, co właśnie czytasz, uśmiechasz się do siebie, bo masz wrażenie, że piszemy o Tobie, być może jesteś kimś, kogo szukamy.

 

Kilka słów o tym, czego jeszcze od Ciebie oczekujemy
  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • znajomość pakietu MS Office oraz doświadczenie w pracy z systemami CRM i ERP

Jakie zadania czekają na Ciebie?
  • dbanie o poziom obsługi klientów

  • nadzorowanie jakości pracy zespołu call center i osiąganych przez niego wyników

  • zarządzanie bieżącymi działaniami zespołu poprzez tworzenie harmonogramu prac i podziału zadań zgodnie z zapotrzebowaniem i zaplanowanymi działaniami

  • budowa i motywowanie zespołu odpowiedzialnego za kontakt z klientami; szkolenie i wdrażanie nowych pracowników

  • przygotowywanie i wdrażanie działań optymalizujących procesy

  • przygotowywanie, analiza oraz prezentowanie raportów z prowadzonych działań zespołu i osiągniętych rezultatów

Czego możesz się spodziewać?
  • dynamicznie zmieniającego się środowiska pracy, które wspiera kreatywność i samodzielność w doświadczonej i uznanej na rynku firmie

  • pracy z zespołem, który tworzą głęboko dojrzali ludzie osiągający sukces poprzez współpracę

  • możliwości rozwoju i wielu trudnych wyzwań

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...