Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta lidera w dziedzinie obsługi klienta, technologii informatycznych, centrum danych oraz contact center poszukujemy kandydata na stanowisko:
Zakres obowiązków:
•aktywne wsparcie funkcjonowania działu w zakresie sprzedaży i obsługi klientów
•nadzorowanie grupy pracowników
•dokonywanie oceny 10 osobowego zespołu na podstawie miesięcznych danych i informacji
•zarządzanie relacjami i klientami, profesjonalne, biznesowe doradztwo, wsparcie w rozwiązywaniu trudności
•regularne generowanie oraz nadzorowanie wysyłania raportów do klientów
•nadzorowanie oraz zarządzanie codziennymi czynnościami biura, monitorowanie oraz zapewnienie odpowiedniego standardu dokonywanych transakcji
•testowanie nowych produktów przy zastosowanie rozwiązań czerpanych z autorskiej wiedzy
•wystawianie faktur
Wymagania:
•doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży B2B
•doświadczenie w pracy w BPO/SSC - będzie dużym atutem
•biegła znajomość języka angielskiego i dodatkowo bardzo dobra znajomość jednego z języków: francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego/portugalskiego,
•orientacja na klienta oraz łatwość adaptacji do zmieniającego się rynku
•świetna organizacja pracy własnej oraz zespołu
•umiejętność pracy pod presją czasu
•umiejętność pracy w grupie oraz skuteczne osiąganie wyznaczonych celów,
•analityczne myślenie oraz zdolność syntezy informacji
Oferujemy:
•umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta / miejsce pracy Warszawa
•pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku, na projekcie dla klienta z branży rozwiązań sieciowych
•możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia
•atrakcyjne warunki zatrudnienia