Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Team Leader with English - Customer Care
Genpact PL
Kraków
kierownik/koordynator
umowa o pracę
29 dni temu
Team Leader with English - Customer Care
Location:Kraków

 

With a startup spirit and 90,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

 

Inviting applications for the role of the Team Leader with English!

 

If you are willing to take up a new challenge and find yourself easily in managing the team - seems we have just a perfect job offer!

 

Responsibilities
  • Monitoring and ensuring performance of team members;
  • Supervising of team performance – coach, support and appraise;
  • Recognize and reward individual and team level achievements;
  • Customer relationship management in a remote type of operation;
  • Ensure Key Performance Indicators are met with the pre-defined objectives;
  • Build strong communication and close working relationship with the key stakeholders
  • Identify and drive process improvement opportunities, projects aligned with business initiatives and customer needs;
  • Identify training, coaching opportunities and needs for all team members;
  • Ensure the full understanding of the existing company policies among employees;
  • Manage effectively multiple and conflicting priorities;
  • Attend meetings and present performance indicators on internal operational reviews;
  • Improve process capability;
Qualifications

Minimum qualifications

  • Advanced level of English, min C1
  • 3+ years experience in Customer Care/Customer Service/Order Management
  • Previous experience in managing team
  • Willingness to learn and work on a dynamic project
  • Analytical thinking 
  • Familiarity with SAP
What can we offer?
  • Attractive salary
  • Stable job offer – employment contract.
  • Various trainings (initiating, soft skills).
  • Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, Lunchpass card, additional vacation days, biking policy).
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.

Poznaj

Genpact PL

Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.


Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.

Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.

Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.

Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.

Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.

Dołącz do nas!

Podobne oferty