Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
For our Client an international Company, we are searching for a Candidate for a position of:
Responsibilities:
• Answering telephone calls (in Polish and English)
• Answering questions regarding business cooperation
• Maintaining positive relations with Clients
• Cooperation with product helpline
• Monitoring of e-mail correspondence
• Handling of paper correspondence
Requirements:
• Fluent knowledge of Polish (native/C2)
• Very good knowledge of English language (B2/C1)
• Highly developed Customer Service skills
• Open minded and motivated for self-development
• Task and results oriented
• Very good communication skills
Our Client offers:
• Employment through Adecco based on contract of employment
• Possibility to gain valuable experience in a worldwide Company
• Work in a modern office in international environment
• Possibility to improve language skills
• Benefit package (private medical care, sports card, life insurance)
This is a permanent job offer.