Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Technical Customer Support Specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Technical Customer Support with Polish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Helpdesk Kraków
Technical Service Desk with German

Technical Service Desk with German

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
2722 dni temu

Conducting a start-up project for a newly established Shared Service Center in Krakow, we are looking for: 

Technical Service Desk with German
Kraków
Nr ref.: 5871

Requirements:

  • At least one year of experience in customer service/helpdesk area
  • Fluency in German, very good level of English
  • Excellent communication and team work skills
  • Readiness to work in the multinationam environment
  • People and result oriented approach
  • University degree

Responsibilities:

  • Provides access to systems/applications, working closely with applications development team members and following established procedures, including ensuring compliance with applicable regulations
  • Acts as first or second point of contact for clients to request assistance. Can resolve all Tier 1 and many Tier 2 problems by applying procedures and their seasoned expertise 
  • Performs a higher level of investigation which may include more time-consuming diagnosis and multiple steps
  • Resolves work requests that may involve coordination with other functions. Identifies IT colleagues and/or vendors needed to resolve an issue and ensures effective problem resolution  
  • Can address complex issues that require specific subject matter expertise (e.g., relating to emerging technologies, mobile devices, etc.) 
  • Provides input to development of process and work improvements.  Implements improvements after management review and approval
  • May manage multiple client services processes during an outage, including coordination with other areas of IT, with guidance from more senior team members 
  • Documents problems and resolutions and creates documents for knowledge transfer
  • Produces reports summarizing the work effectiveness of the team  
  • Reviews current processes or standards and recommends improvements

We offer:

  • Great opportunity to develop your career within a brand new organization which is growing at a very fast pace
  • Working in an international and multicultural environment
  • Attractive salary, bonuses and benefits package
  • Pleasant working atmosphere
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Technical Customer Support Specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Technical Customer Support with Polish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...