Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Konsultant ds. utrzymania i rozwoju systemu ERP - obszar księgowości

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków bezpośrednia współpraca z producentem systemu informatycznego użytkowanego przez firmę; analiza działalności działu księgowego firmy w celu określenia nowych potrzeb i oczekiwań; zgłaszanie do producenta systemu napotkanych problemów w pracy systemu, potrzeb...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Trener Szkoleń Technicznych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Aplikuj do nas jeśli: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze montażu wentylacji, klimatyzacji, pomp ciepła; posiadasz znajomość narzędzi pozwalających na samodzielne przygotowanie materiałów szkoleniowych (Prezentacje Google, PowerPoint); jesteś komunikatywny; potrafisz...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Żarnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
Zobacz więcej ofert pracy

Technical Support Analyst

HireRight
Katowice
praca stacjonarna
1540 dni temu
Technical Support Analyst
Miejsce pracy: Katowice
Job Description


This role will diagnose, triage and escalate reported issues to appropriate teams utilizing in-depth product knowledge. The role will facilitate the resolution for business impacting incidents and service requests, while keeping customer satisfaction as the primary goal.

 

Responsibilities:
  • Monitor HireRight proprietary production systems, platforms and processes and use tools to troubleshoot and isolate issues
  • Monitor event processes, message queues and workflow processing software involving web
  • Enter new trouble tickets, escalate existing tickets and keep users informed of status.
  • Ensure documentation of tickets as they are created are up to the standard of HireRight Technology Solutions Center.
  • Keep procedures and troubleshooting links and tools up to date.
  • Create site availability reports for customer SLAs and KPIs.
  • Troubleshoot, manage and resolve production systems, platforms and processes.
  • Identify network, system and service issues separately from software source code errors.
  • Utilize check lists, uptime report, and event root cause investigation as necessary.
  • Work with level 2 and 3 Technical Solutions Center staff and development team to troubleshoot issues, document software issues, application and system issues
  • Support all Hireright custom product/processes and software
  • Communicate with internal users, Technical Client Advocates and Technical support concerning case status, prioritization, and resolution plans
  • Ensure software problems are effectively managed and communicated to resolution
  • Keep current the status/resolution plan for critical issues and communicate to proper stakeholders (e.g. Technical Client Advocates, Customer Service).
  • Establish a close working relationship across multiple departments.
Experience:
  • 2-4 years’ experience in technical or application support roles
  • Familiarity with product / technologies / troubleshooting preferred
  • Must have previous experience in general technology support (hardware, software, diagnostic process)
  • SQL experience strongly preferred
Knowledge & Skills:
  • Fluent in English
  • Entry level for less complex support and administrative tasks requiring basic knowledge of standardized rules, and some previous training or experience.
  • Has some knowledge, experience and skill in applying straightforward procedures.
  • Understands how one’s work relates to, or coordinates with, the work of others in the unit.
  • Demonstrates one or more specialized skills for a variety of activities.
  • Ability to work different shifts (24/7)
About Us


HireRight is the premier global background screening and workforce solutions provider. We bring clarity and confidence to vetting and hiring decisions through integrated, tailored solutions, driving a higher standard of accuracy in everything we do. Combining in-house talent, personalized services, and proprietary technology, we ensure the best candidate experience possible. NAPBS accredited and based in Irvine, CA, we offer expertise from our regional centers across 200 countries and territories in The Americas, Europe, Asia, and the Middle East. Our commitment to get it right every time, everywhere, makes us the trusted partner of businesses and organizations worldwide.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Konsultant ds. utrzymania i rozwoju systemu ERP - obszar księgowości

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków bezpośrednia współpraca z producentem systemu informatycznego użytkowanego przez firmę; analiza działalności działu księgowego firmy w celu określenia nowych potrzeb i oczekiwań; zgłaszanie do producenta systemu napotkanych problemów w pracy systemu, potrzeb...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Trener Szkoleń Technicznych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Aplikuj do nas jeśli: masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze montażu wentylacji, klimatyzacji, pomp ciepła; posiadasz znajomość narzędzi pozwalających na samodzielne przygotowanie materiałów szkoleniowych (Prezentacje Google, PowerPoint); jesteś komunikatywny; potrafisz...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Żarnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.