CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
Dla firmy będącej globalnym liderem w branży badań rynku i opinii konsumentów poszukujemy osoby na stanowisko Technical Support Engineer.
Osoba, która dołączy do dziesięcioosobowego zespołu będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne aplikacji postawionej w całości na AWS- jako Subject Matter Expert. Produkt jest przeznaczony do zbierania danych na temat oglądalności telewizji, słuchalności radia, czy aktywności konsumentów podczas zakupów. Aktualnie z tego rozwiązania korzystają firmy z 37 krajów na całym świecie.
Głównym zadaniem będzie rozwiązywanie problemów związanych z produktem, kontakt z klientem wewnętrznym i biznesem oraz z programistami.
- pojęcie o programowaniu i wytwarzaniu software'u,
- dobra znajomość jednego z języków skryptowych (VBScript, Perl/Bash) oraz Windows Server (IIS oraz SQL),
- umiejętność tworzenia prostych aplikacji/skryptów systemu Windows (C#, C++, VBscript, Python),
- styczność z wirtualizacją (VMWare),
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- wysoki poziom umiejętności analitycznych/rozwiązywania problemów
- elastyczne godziny pracy,
- parking dla rowerów,
- stabilnośc zatrudnienia,
- rozwój w międzynarodowym środowisku,
- kartę MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz opiekę medyczną