Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- usuwanie bieżących awarii,
- wykonywanie napraw i remontów uszkodzonych elementów w czasie produkcji pod kątem mechanicznym i elektrycznym,
- instalacja nowych oraz modernizacja starych urządzeń produkcyjnych,
- modernizacja układów sterowania zgodnie z wytycznymi przełożonego,
- dbanie o właściwy stan techniczny wszystkich urządzeń zainstalowanych w firmie,
- uczestniczenie w projektach optymalizujących pracę linii,
- dbanie o dobry stan powierzonych narzędzi i elektronarzędzi,
- prowadzenie dokumentacji wymaganej na zajmowanym stanowisku.
- wykształcenie techniczne kierunkowe (elektromechanik, elektryk, automatyk),
- doświadczenie w dziale utrzymaniu ruchu, w firmie produkcyjnej na takim samym lub podobnym stanowisku,
- znajomość schematów elektrycznych (czytanie i rysowanie),
- znajomość układów hydraulicznych (zawory, bloki zaworowe itp.),
- znajomość układów automatyki,
- uprawnienia eksploatacyjne SEP do 1 kV w zakresie obsługi, konserwacji i remontu,
- umiejętność analizowania uszkodzeń,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- terminowość w realizacji zadań,
- sumienność.
Wymagania mile widziane:
- znajomość obsługi programów do programowania sterowników PLC (TIA Portal V14, Simatic Manager),
- znajomość obsługi programów do konfigurowania napędów (SEW Movitools, Drive Monitor, Starter),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- zatrudnienie na pełny etat bezpośrednio przez zakład naszego klienta,
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze + premie,
- dodatki okolicznościowe (urlopowy i bożonarodzeniowy),
- premię roczną za brak absencji chorobowej,
- ołówkowe (dzieci w wieku szkolnym),
- dodatek za pracę w systemie 4-brygadowym/równoważnym,
- ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna,
- dofinansowanie kosztów posiłków (SmartLunch),
- paczki dla dzieci na Mikołaja.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.