- Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z funkcjonowaniem biura oraz eskalacji zgłoszonych przez Klienta.
- Organizacja i nadzór nad obsługą techniczną powierzchni biurowej, w tym współpraca z działami wewnętrznymi oraz serwisami zewnętrznymi.
- Ustawianie i dostosowywanie biurek pracowniczych oraz wykonywanie drobnych napraw na powierzchni biurowej (w tym ślusarskich, wodno-kanalizacyjnych).
- Weryfikacja usterek oraz przegląd biura pod kątem prawidłowego funkcjonowania infrastruktury (obchody techniczne).
- Nadzór nad instalacjami, urządzeniami i wyposażeniem technicznym biura oraz nad serwisami specjalistycznymi.
- Nadzór nad dokumentacją techniczną, protokołami odbiorowymi oraz terminową realizacją harmonogramu przeglądów okresowych i gwarancyjnych.
- Kosztorysowanie prac dodatkowych.
- Prowadzenie ewidencji zgłoszeń i obsługa systemów helpdesk
- Wspieranie Zespołu Projektowego przy realizowanych zmianach w instalacjach technicznych.
- Bezpośrednia współpraca i kontakt z Klientem oraz zarządcami nieruchomości.
- Zarządzanie pracą podwykonawców.
- Umiejętności organizacyjne: dobra organizacja pracy, zarządzanie czasem i priorytetami.
- Doświadczenie: minimum 2 lata w obszarze technicznej obsługi nieruchomości.
- Znajomość języka angielskiego: umożliwiająca swobodną komunikację na poziomie podstawowym,
- Wiedza techniczna:
- praktyczna znajomość obsługi technicznej obiektów biurowych,
- znajomość podstawowych instalacji budynków.
- Wykształcenie: wyższe, w trakcie studiów lub techniczne zawodowe.
- Kwalifikacje:
- uprawnienia SEP G1 do 1kV,
- zdolność do pracy na wysokości do 3 m.
- Potencjał rozwojowy: aspiracje do objęcia roli koordynatora w przyszłości.
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Platforma do nauki języków obcych.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
- Możliwość zakupu karty sportowej na preferencyjnych warunkach.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Bezpłatne konsultacje z wielu dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Poznaj
ISS Polska
ISS Polska – Twórz z nami lepsze miejsca pracy
ISS to wiodąca firma w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. Jesteśmy częścią globalnej organizacji, założonej w 1901 roku w Kopenhadze, która zatrudnia 350 000 pracowników na całym świecie. W Polsce działamy od 1995 roku i zatrudniając ponad 2000 pracowników wspieramy naszych klientów na obiektach biurowych i przemysłowych w całym kraju.
Specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu obiektami (Facility Management), oferując zintegrowane usługi: od utrzymania czystości, serwisu technicznego po obsługę recepcji wraz ze wsparciem administracyjnym oraz usługi żywieniowe. Naszym celem jest tworzenie bezpiecznych, czystych i przyjaznych miejsc pracy, które wspierają efektywność i dobre samopoczucie pracowników.
Od 30 lat konsekwentnie realizujemy politykę włączania pracowników z niepełnosprawnościami! Autentycznie tworzymy miejsca pracy dostępne dla wszystkich.
W ISS Polska stawiamy na ludzi – to dzięki ich zaangażowaniu i profesjonalizmowi dostarczamy usługi na najwyższym poziomie. Dołącz do zespołu, który ma realny wpływ na jakość środowiska pracy w wiodących firmach w kraju.