Ogłoszenie numer: 10542875, z dnia 2025-12-15

Realizujemy szereg prostych usług związanych z utrzymaniem czystości oraz sprawności technicznej nieruchomości naszych klientów na terenie całego kraju.
Jesteśmy w pełni zaangażowani w naszą pracę i działamy profesjonalnie. Zależy nam na budowaniu długoterminowej współpracy opartej na wzajemnym szacunku i zaufaniu oraz zasadach partnerskich. Łatwo adaptujemy się do nowych warunków i sprawnie reagujemy na potrzeby naszych klientów.
Duże portfolio klientów, stanowi najlepsze odzwierciedlenie naszych możliwości i jakości wykonywanych usług. Współpracujemy z największymi korporacjami finansowymi i ubezpieczeniowymi, dla których sprawna obsługa sieci oddziałów w kraju, jest niezmiernie istotna. Obsługujemy również instytucje państwowe, placówki medyczne, a także prywatne przedsiębiorstwa różnych branż z całej Polski.
Dokładnie czym się zajmujemy?
Dbamy o czyste, komfortowe i przyjazne otoczenie w miejscu pracy dla pracowników i klientów
Zapewniamy bezpieczeństwo nieruchomości poprzez usługi serwisu technicznego
Oferujemy szereg usług dodatkowych, odpowiadających bieżącym potrzebom działów administracyjnych
Nasze oferty są spersonalizowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb.
Technik obsługi obiektu
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska
Opis stanowiska
- zapewnienie bieżącej konserwacji i napraw, codzienna obsługa techniczna w tym zakresie
- analiza usterek i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych
- wykonywanie prac "złotorączkowych"
- współpraca z serwisami zewnętrznymi
- wysyłanie raportów do Klienta
Wymagania
- doświadczenie w utrzymaniu technicznym nieruchomości
- dobra znajomość komputera
- wykształcenie średnie najlepiej o profilu technicznym
- uprawnienia Gr 1 E do 1kV
- odpowiedzialność
- samodzielność
Oferujemy
- umowę o pracę, wynagrodzenie miesięczne: od 7000,00 do 8500,00
- niezbędne narzędzia pracy oraz odzież roboczą
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- stabilne zatrudnienie
- perspektywy rozwoju zawodowego
- pracę w ambitnym zespole
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.