Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Kłodzko
praca stacjonarna
8 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Kłodzko
Numer: StPr/25/0521
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kłodzko


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Marta Heinze
m.heinze@klodzko.praca.gov.pl
748657407


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

skierowanie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Technik biurowy ds. kadrowo-płacowych i obsługi sekretariatu

    SPÓŁKA MIESZKANIOWA-SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Kamienna Góra, Henryka Sienkiewicza 3    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zajmowanie się pracami działu Organizacyjnego w zakresie: prowadzenie prac w zakresie kadrowo-płacowym, monitoringu obiegu dokumentów Spółki, prowadzenia ewidencji odzieży roboczej,środków BHP oraz środków trwałych, wsparcie funkcjonowania sekretariatu, obsługi funkcjonowania Zarządu,...
  • Specjalista ds. Administracji w Nowoczesnej Księgowości

    Value Finance Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i faktur korygujących w imieniu klientów biura; Wystawianie dokumentów kompensat, not; Wprowadzanie przelewów do banku; Wprowadzanie faktur zakupu do elektronicznego obiegu dokumentów oraz ich wymiarowanie; Weryfikacja faktur kosztowych z...
  • Specjalista ds. Obsługi Studentów

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów (studenci polscy i zagraniczni) Obsługa systemów elektronicznych wspierających proces dydaktyczny; Współpraca z kadrą zarządzającą oraz innymi działami; Tworzenie zestawień, raportów i analiz; Udział w bieżących działaniach...
  • Starszy Referent w Dziale Wynagrodzeń Bezosobowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Rejestracja umów cywilnoprawnych oraz sporządzanie list płac. Obsługa naliczanie PPK. Obsługa pism od komorników oraz rozliczanie zajęć komorniczych. Przygotowanie raportów dot. umów...
  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę toku studiów studentów Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kompleksowa administracyjno-dydaktyczna obsługa studentów polskich i obcokrajowców, obsługa systemów: USOS, APD, Sigillum,...
  • Asystent / Asystentka (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Głogów, „Galeria Glogowia“    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami; Współpraca...
  • Specjalista w Biurze Wsparcia i Dostępności

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    4 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: 1/2 etatu Liczba etatów: 1 Zatrudnienie w ramach projektu Uniwersytet Wrocławski uczelnią bardziej dostępną. Główne obowiązki: Realizacja form wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami. Działania na rzecz...
  • Asystent / Asystentka

    Klient portalu Praca.pl   Głogów    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wsparcie innych działów firmy, m.in. marketingu, w organizacji...
  • Asystent / Asystentka z językiem niemieckim (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Głogów, „Galeria Glogowia“    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków Kontakty z najemcami, klientami, technikami oraz zewnętrznymi firmami współpracującymi z centrum. Zarządzanie umowami oraz wykonanie zadań administracyjnych, takich jak przygotowanie raportów i weryfikacja faktur. Współpraca z innymi działami, np. marketingiem przy...
  • Koordynator / Koordynatorka Biura Zarządu

    Ensore Sp. z o.o. S.K.A   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zadania Koordynacja terminarza Zarządu i organizacja spotkań służbowych; Prowadzenie sekretariatu, obsługa telefoniczna i mailowa firmy; Utrzymywanie porządku w dokumentacji (Baza Wiedzy, system DMS) i monitorowanie jej kompletności; Przygotowywanie raportów, kosztorysów i analiz w Excelu;...