specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twoje Zadania: Nadzór nad kluczowymi systemami hotelowymi (BMS, CCTV, Serwery, Kontrola Dostępu). Bieżące wsparcie techniczne dla pracowników (Helpdesk). Konfiguracja i utrzymanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych. Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z siecią LAN, WAN,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Jakie będą Twoje obowiązki? nadzór nad salami konferencyjnymi i sprzętem multimedialnym; obsługa systemów wideokonferencyjnych oraz sterowania AV; nadzór i podstawowa obsługa systemów nagłośnienia; monitorowanie i podstawowa diagnostyka klimatyzacji freonowej; kontrola i bieżąca...
Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Klient portalu Praca.pl
Białystok
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu IT; Instalacja i aktualizacja oprogramowania; Relokacja sprzętu i infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie usterek i awarii sprzętu komputerowego;
Klient portalu Praca.pl
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów IT; Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego; Instalacja oraz aktualizacja oprogramowania; Relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie awarii i dbanie o sprawność systemów;
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
Firma widziszwszystko Sp. z o.o. posiada w swojej ofercie usługi satelitarnego monitorowania pojazdów - system widziszwszystko.
Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemu.
ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ www.widziszwszystko.pl
Dołącz do nas jako:
Technik Serwisu IT
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Twój zakres obowiązków
obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN)
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
konfiguracja i instalacja sprzętu i oprogramowania w ramach projektów wdrożeniowych
realizacja zadań administracyjnych oraz monitorowanie i analiza wydajności systemów
Nasze wymagania
znajomość budowy i funkcjonowanie sprzętu komputerowego
znajomość na poziomie podstaw administracji systemów Windows/Linux
umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania nieoczekiwanych problemów
znajomości sieci LAN/WAN (IPv4) (konfiguracja urządzeń sieciowych)
umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
prawo jazdy kat. B
komunikatywność i asertywność
To oferujemy
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia Twoich kwalifikacji
pracę przy ciekawych projektach
świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
pracę na pełny etat (umowa o pracę/umowa zlecenie)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twoje Zadania: Nadzór nad kluczowymi systemami hotelowymi (BMS, CCTV, Serwery, Kontrola Dostępu). Bieżące wsparcie techniczne dla pracowników (Helpdesk). Konfiguracja i utrzymanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych. Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z siecią LAN, WAN,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Jakie będą Twoje obowiązki? nadzór nad salami konferencyjnymi i sprzętem multimedialnym; obsługa systemów wideokonferencyjnych oraz sterowania AV; nadzór i podstawowa obsługa systemów nagłośnienia; monitorowanie i podstawowa diagnostyka klimatyzacji freonowej; kontrola i bieżąca...
Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
Twoje zadania: bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych, prowadzenie diagnostyki stanu urządzeń IT, wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania, relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami, usuwanie awarii sprzętu IT. Dołącz do nas, jeśli: masz wykształcenie...
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Klient portalu Praca.pl
Białystok
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Bieżące wsparcie użytkowników systemów informatycznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu IT; Instalacja i aktualizacja oprogramowania; Relokacja sprzętu i infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie usterek i awarii sprzętu komputerowego;
Klient portalu Praca.pl
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
9 dni
Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów IT; Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego; Instalacja oraz aktualizacja oprogramowania; Relokacja infrastruktury IT między lokalizacjami; Usuwanie awarii i dbanie o sprawność systemów;
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...