Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Technik Serwisu

DKS sp. z o.o.

Warszawa

30 dni temu

DKS Sp. z o.o. istnieje na rynku od 1993 roku. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem urządzeń i partnerem biznesowym dla wielu Klientów, którzy zaufali Nam w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań optymalizujących procesy drukowania, kopiowania i skanowania. Współpracujemy z najbardziej popularnymi producentami w branży tj. KONICA MINOLTA, LEXMARK, CANON, HP, es-te, KIP i CONTEX. Działamy na dużą skalę i cały czas się rozwijamy: realizujemy kontrakty sprzedażowe i serwisowe dla tysięcy Klientów w całej Polsce, mamy sprawne zaplecze logistyczne i 12 oddziałów w największych polskich miastach, a przede wszystkim profesjonalny i zaangażowany Zespół, który tworzy tą firmę. Więcej na www.dks.pl.

Technik Serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SER/2019
Główne zadania:
  • obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych podczas wizyt u klientów przy pomocy dostępnych instrukcji, dokumentacji i narzędzi,
  • instalacje i konfiguracja nowych urządzeń w środowisku sieciowym klienta,
  • konserwacja i dbanie o odpowiedni stan techniczny zainstalowanych urządzeń (np. przeglądy, instruowanie użytkowników nt. zasad poprawnej obsługi i eksploatacji urządzeń),
  • bieżąca obsługa systemu serwisowego,
  • współpraca z innymi działami firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia o profilu technicznym w kierunku: elektronika, informatyka, automatyka lub pokrewne,
  • mile widziane doświadczenie i wiedza z zakresu zasad działania, eksploatacji, instalacji i/lub naprawy urządzeń drukujących lub doświadczenie w branży pokrewnej,
  • znajomości j. angielskiego (w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej),
  • zainteresowania branżą i rozwiązywaniem problemów technicznych,
  • nastawienia na naukę nowych rzeczy i zdobywanie umiejętności,
  • dokładności, zaangażowania i umiejętności organizacji własnej pracy,
  • prawa jazdy kat B i gotowości do pracy w terenie.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę, w której liczą się dobre relacje i naturalne podejście do klienta,
  • atrakcyjny i przejrzysty system wynagradzania (część stała + premia),
  • pracę w godzinach 8:00-16:00 (poniedziałek- piątek),
  • odpowiednie wdrożenie oraz pomoc doświadczonych specjalistów serwisu oraz wsparcia software'owego,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne dostosowane do poziomu zaawansowania wiedzy- również u producentów urządzeń,
  • dostęp do bazy wiedzy i pracę w oparciu o produkty i rozwiązania największych producentów w branży,
  • możliwość awansu w ramach struktury Serwisu i Firmy,
  • komfortowe narzędzia pracy (komputer, telefon komórkowy, samochód służbowy z możliwością wykorzystania do celów prywatnych),
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dofinansowanie do karty Multisport,
  • atrakcyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie,
  • pracę w miłej atmosferze.
Poznaj stanowisko: Technik serwisu 
Technik serwisu jest szeregowym pracownikiem serwisu, odpowiedzialnym za przeprowadzanie bieżących napraw serwisowanego sprzętu, samochodów, etc. Osoba obsadzona na tym stanowisku wykonuje naprawy objęte gwarancją i pogwarancyjne, a także sporządza szczegółową dokumentację z wykonywanych czynności. Stanowisko funkcjonuje w wielu branżach; począwszy od motoryzacyjnej, na informatycznej i telekomunikacyjnej kończąc. Technik ...
Praca Technik serwisu