Charakter pracy wiąże się z częstymi wyjazdami do klientów na terenie Polski.
- Udzielanie telefonicznych konsultacji technicznych dla użytkowników sprzedanych urządzeń.
- Utrzymywanie kontaktów oraz prowadzenie korespondencji z Działem Technicznym producenta urządzeń.
- Ocena stopnia uszkodzeń urządzeń zgłaszanych do naprawy.
- Podejmowanie działań serwisowych w związku ze zgłaszanymi problemami z zakupionym sprzętem.
- Instalacja urządzeń zakupionych przez klienta z krótkim szkoleniem obsługi.
- Przeprowadzanie okresowych przeglądów urządzeń.
- Uzyskiwanie potwierdzeń wykonanych prac na odpowiednich dokumentach, jak protokoły naprawy/wymiany, protokoły instalacji, itp., (zgodnie z procedurami systemu zarządzania jakością)
- Sporządzanie dokumentacji związanej z działaniami serwisowymi.
- Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez producentów serwisowanych urządzeń.
- Prowadzenie szkoleń klientów.
- Organizacja wysyłki do producenta uszkodzonych części w ramach wymiany rep. price.
- Kompletowanie oraz dbałość o dobry stan techniczny powierzonych części i narzędzi niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków.
- Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, preferowane w kierunku: elektryka, elektronika, informatyka, automatyka lub telekomunikacja.
- Doświadczenie w zakresie przeprowadzania napraw elektronicznych, elektrycznych itp.
- Znajomość obsługi urządzeń serwisowych i pomiarowych.
- Udokumentowane doświadczenie zawodowe.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym.
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Sumienność, umiejętność myślenia analitycznego.
- Umiejętność planowania i realizacji.
- Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, pracy w sytuacjach stresowych.
- Skuteczność, podzielność uwagi.
- Odporność na stres, kreatywność.
- Odpowiedzialny stosunek do powierzonego mienia firmy i obowiązków.
- Zdyscyplinowanie, sumienność w wykonywaniu poleceń przełożonych.
- Odpowiednie podejście do klienta, współpracowników i dostawców.
- Dążenie do rozwoju zawodowego, umiejętność przyswajania wiedzy.
- Dyspozycyjność.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Nie karalność.
- Brak uzależnień.
Osobie, która dołączy do naszego zespołu, zapewniamy szkolenia specjalistyczne w siedzibie producenta urządzeń oraz dodatkowe benefity (opiekę medyczną w Lux Med, kartę w MultiSport).
Poznaj
ANGLOSEC Sp. z o.o.
ANGLOSEC Sp. z o.o. jest wyłącznym dystrybutorem firmy Smiths Detection Germany GmbH, Niemcy na terenie Polski. Dostarczamy najwyższej jakości stacjonarne urządzenia do kontroli bezpieczeństwa bagażu podręcznego, frachtu oraz automatyczne systemy wykrywania materiałów wybuchowych EDS o najwyższej na rynku wykrywalności i najniższym współczynniku fałszywych alarmów.
W ofercie posiadamy także urządzenia mobilne służące np. do kontroli samochodów osobowych, ciężarówek czy autobusów.
Oferujemy programy szkoleniowe, systemy zarządzania oraz zestawy walizek pomagające w szkoleniach i służące do testowania urządzeń.
ANGLOSEC Sp. z o.o. jest także dystrybutorem firmy Ceia S.p.A. na terenie Polski, producenta najwyższej jakości ręcznych i bramowych wykrywaczy metali, oraz wieloczujnikowy systemów wykrywania materiałów wybuchowych.